Toon posts:

Update Tracker onder Linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kort maar krachtig: De Update Tracker wordt onder Linux met een Courier weergegeven ipv met een Helvetica.
De rest van tweakers gaat wel goed, de oorzaak zit in het .css bestand van tweakers. Daarin staat voor de ut-stijlen als font een 'arial' die Linux uiteraard niet kent. In alle andere stijlen staat netjes font='arial; helvetica' zodat de Helvetica (andere naam voor hetzelfde beessie) wordt gebruikt als de Arial niet bestaat.
Femme, zou je dat .css bestand zo kunnen aanpassen dat ook de update tracker goed wordt weergegeven?

Thx, Martijn

Verwijderd

Martijn: gewoon ff een TTF servertje downloaden, en je windows fonts gebruiken. Update tracker is gefixed, en fonts zijn minder brak.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks a lot, jaap!

Overigens, ik wacht wel lekker op xfree86 versie 4, die heeft standaard ttf support...

Martijn

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de stylesheets aangepast. Laat ff weten of het werkt :).

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Tnx Femme, hij ziet er nu veeeeel strakker uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Femme, ik zit nu weereens achter mijn Linux doos en het ziet er goed uit.

Alleen.... Ook GoT heeft problemen!!! De Verdana is natuurlijk ook een Windows font. Ik zou zeggen, gebruik "avant garde" als alternatief, dat doe ik voor mijn eigen page ook, anders moet je terugvallen op helvetica/sans-serif als je dat niet wilt. Hoe dan ook, nu hebben alle GoT-postings een courier en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Dit is trouwens de eerste site die ik tegenkom waar je als gebruiker actief kan meehelpen om 'em nog beter te maken. Keep up the good work!

Martijn

• Femme
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

ff kijken of het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Werkt uitstekend Femme, dank voor de snelle service!

Martijn
Pagina: 1