Toon posts:

Waar moet een nieuws topic nou aanvoldoen om op tweakers.net te komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Subject lijkt me duidelijk.

Ik heb een aantal keren een nieuws gepost (zowel onder diverse nicks als onder mijn eigen naam) maar niets werd gepubliceerd. Onderwerpen waaren (laatste twee)
- opheffing exportverbod op encriptie door US gov.
- windows 2000 komt met 128bits encryptie

dit lijken mij toch onderwerpen die vergelijkbaar zijn met die van andere nieuws berichten. Ik zie soms berichten staan dat ik denk "is dat nou nieuws". Ik wil best wel nieuws aanbrengen maar dan moet ik wel weten wat jullie interesseerd, want als dit soort onderwerpen jullie niet boeit kan ik me de moeite besparen.

Met vriendelijke groeten,
bart

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hier ga ik geen uitspraken over doen. Ik krijg genoeg gezeur van mensen die pissig worden omdat hun naampje niet in een artikel staat (omdat het bijv. al 4 keer eerder door iemand anders gesubmit werd enz.).

Ik ben geen kleuterleider. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom een nieuwsposting het niet haalt.

Dat nieuwtje over Win2k was anderhalf uur geleden gesubmit. Ik kan _niet_ alles tegelijk doen.

Verwijderd

Topicstarter
Femme: het gaat mij er echt niet om dat mijn naampje boven een topic staat. Waar het mij om gaat is dat er laatst een heleboel topics geweest zijn waarin gezegd werd dat tweakers achteruit ging (te weinig, of niet relevant nieuws) dus ik heb toen een aantal nieuws postings gedaan waar ik later niets van weer kon vinden. Daarom vraag ik: wat voor soorten nieuws wil je hebben dan? ik wil graag meewerken aan de nieuwsstroom van tweakers.net

Deze topic was ook niet als flame bedoeld. het was bedoeld als vraag zodat ik in het vervolg alleen maar nieuws kan posten wat waarde heeft voor tweakers.net dan heb jij ook minder werk, hoef je namelijk niet 1001 onzinnige berichten te lezen om er een of twee goeie uit te vissen ;)

m.vr.gr.
Bart

Ik zie dat mijn win2000 topic wel doorgekomen is. Als dat is wat je graag wil, zeg het dan gewoon ff.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik kan me voorstellen dat die encryptieopheffing al erg oud nieuws is (is al wel even bekend) misschien was je de eerste maar dan kan niemand zich er meer iets van herinneren (te lang geleden) of je hebt recent erg oud nieuws gepost :)

Kees

(p.s. 31-12 : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=354 )

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Kees,

Zo zie je maar:
Lezen is toch wel een beetje moeilijk. Het bericht dat ik over die export restricties gepost had bevat het bericht dat nu alle export van encryptiesoftware vrij is (muv. die aan Irak, Iran, Cuba en dat soort landen). Dat bericht waar jij naar refereerd gaat het slechts om gedeeltelijke opheffing van de restricties.

Ik begrijp ook wel dat Femme niet alle tijd heeft om al dat nieuws wat in die wachtrij gelazerd wordt te lezen, maar die reactie van hem hierboven valt me wel een beetje tegen. Ik vraag heel netjes of hij misschien wat concrete info heeft over wat hij wel en wat hij niet wil posten en dat wordt ik uitgemaakt voor kleuter. Ik wilde alleen maar ff helpen met het in standhouden van de nieuwstroom op www.tweakers.net :)

Maar als dat niet hoeft dan had ie dat ook gewoon ff kunnen zeggen ;)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Ik zat er net over te denken om ook zoiets te posten. Net als hij heb ik eerder ook al over het opheffingsverbod van de US gesubmit en dat kwam er niet door... Later heb ik weer wat gesubmit, even gewacht en toen stond het er nog niet. Toen heb ik Femme persoonlijk aangesproken en die vertelde me dat dat kwam omdat hij het voor de volgende dag wilde bewaren (het was toen vrijdag), omdat zaterdag vaak een rustige nieuwsdag is.

Gisteren echter is zo rond 19:00 eindelijk bekend geworden wat Transmeta nou echt aan het doen is. Daar heb ik ff naar zitten kijken en vond het wel interessant, toen ik echter om 21:00 op Tweakers.net keek, werd er geen woord over gerept op de voorpagina. Toen heb ik het zelf gesubmit en nu staat het er nog steeds niet.
Je kunt wel zeggen dat het eigenlijk al bijna bekend was wat ze nou aan het doen waren, maar niet officieel. Nu is dat wel gebeurd, maar wordt er niets over gezegd. Waarom niet ?

Wat ik eigenlijk wel es wil weten is hoe het nou precies werkt als ik nieuws-submit.
Ik begrijp dat er meerdere administrators zijn die nieuwspostings kunnen plaatsen, maar als bijvoorbeeld een iemand het af wijst, wordt het dan volledig weggegooid ? En worden administrators nog op de een of andere manier gecontroleerd ?

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Pagina: 1