Toon posts:

align="justify"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet mogelijk om alle text in postings tussen < P ALIGN="justify" > tags te laten zetten? De tekst wordt dan netjes aan beide kanten uitgelijnd...naar mijn mening een van de meest onderschatte styling-elementen.
^_^

[Note: This message has been edited by RickJansen]

Verwijderd

Topicstarter
OOOOPS!
erm, HTML is ON had ik ff niet gezien. :o

hopelijk wordt dit snel gerepareerd.

Wat ik wilde zeggen...te tekst in postings tussen P ALIGN="justify" tags zetten. Dat lijnt alle tekst aan beide kanten lekker uit...
en het fokt de layout nu een beetje op. :)

Verwijderd

Heb ik ook wel eens aan zitten denken, is voor Tweakers geen gek idee, omdat de normale berichten ook al justify hebben.
Ik stem voor.

Martijn

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
En ik ook!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<p align="justify">Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Dat kan dus niet :D
Maar ik ben nog steeds benieuwd...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat het de leesbaarheid niet bevorderd.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ehrr, nu raak ik het ff kwijt.
Wat bereik je met justify?
Kaj.

• koelkast
  • Niet online
<p align=justify>Daarmee kun je de tekst netjes aan de rechterkant uitlijnen, zie het voorbeeld van Rubzie!Daarmee kun je de tekst netjes aan de rechterkant uitlijnen, zie het voorbeeld van Rubzie! Daarmee kun je de tekst netjes aan de rechterkant uitlijnen, zie het voorbeeld van Rubzie! En hierna doe ik nog even een lekker justify erachteraan, omdat het toch niet helemaal duidelijk is misschien om alleen maar dezelfde tekst drie keer te herhalen. Eigenlijk vind ik dit wel grappig, maar toch vraag ik me af of dit wel leuk blijft. Het wordt er zo saai recht van, dat is een van de nadelen. Nu hou ik wel weer op te blaten, want zelf word ik hier ook niet goed van...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ah, ik snap het...
Lijkt me niks eigenlijk, dan krijg je zo'n enorm blok tekst, vind ik wel een beetje kut om te lezen eigenlijk.
Kaj.

Verwijderd

Topicstarter
Geloof me, als je zorgt dat het een beetje nette kantlijnen heeft, ziet het er een stuk strakker en verzorgder uit. Kranten gebruiken het niet voor nix.
^_^

Verwijderd

Van mij hoeft het eigenlijk ook niet, dan krijg je allemaal van die lappen tekst.

• Anton
  • Laatst online: 22-02 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Precies, lekker houden zoals het is.

Ik scrobbel ook audio

Pagina: 1