Zeg het eens heb vandaag Burnout gekocht maar vind het toch wel tegen vallen. Welk spel zou inplaats van Burnout nemen??
GT3, GTA3 en TH3 heb ik natuurlijk al.
GT3, GTA3 en TH3 heb ik natuurlijk al.
Nee erg saai. Na 1 uur had ik het wel gezien.Op donderdag 13 december 2001 19:42 schreef LaptopDude het volgende:
Waarom ruilenIk vind hem echt k00l
Maar ik zou dan DMC - Devil May Cry nemen
Verwijderd
Moet je is VS doen, lekkere snelle actie met zijn 2'enOp donderdag 13 december 2001 19:46 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Nee erg saai. Na 1 uur had ik het wel gezien.
Heb ik al gedaan, maar vind andere spellen die ik heb toch leuker met zijn tweeenOp donderdag 13 december 2001 19:49 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Moet je is VS doen, lekkere snelle actie met zijn 2'en
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Jij hebt of te veel gedronken of niet wakker. Kijk boven je post.Op donderdag 13 december 2001 23:42 schreef vacuumcleaner het volgende:
DIT IS TOCH GEEN VRAAG< --> GT3 natuurlijk!!!!
Edit: Albino je bent te snelOp donderdag 13 december 2001 23:34 schreef Albinoraptor het volgende:
Jongens denk toch niet dat ik gek ben ofzo. Natuurlijk heb ik GT3
Dus DMC.
There is no magic.
Toch nog zoveel mensen wakkerOp donderdag 13 december 2001 23:45 schreef The_Will het volgende:
Die heeft ie al - leer us lezen
[..]
Ik weet hetEdit: Albino je bent te snel
Ik lees toch alleen ff ze vraag en geef daarop reactieOp donderdag 13 december 2001 23:45 schreef The_Will het volgende:
Die heeft ie al - leer us lezen
[..]
Edit: Albino je bent te snel
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Waarom denk je dat ik het vraag.Op vrijdag 14 december 2001 10:16 schreef docftp het volgende:
Heb je eigenlijk wel een idee wat je zelf zou willen hebben>?
Verwijderd
Owkee daar was ik ook niet helemaal duidelijk in, ik bedoelde reserveren/bestellen/voorverkoop, maar dat zal ie sowieso wel van plan zijn denk ik, of al gedaan hebben.Op vrijdag 14 december 2001 23:07 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
MGS2 is nog niet uit hier dude!!!
Ja natuurlijk. MGS is veste spel wat ooit is uitgebracht. Heb ZOne of the Enders alleen gekocht voor MGS2 demo.Op zaterdag 15 december 2001 13:53 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Owkee daar was ik ook niet helemaal duidelijk in, ik bedoelde reserveren/bestellen/voorverkoop, maar dat zal ie sowieso wel van plan zijn denk ik, of al gedaan hebben.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq