Mensen, na wat zoeken in het databeest, kom ik er nog niet uit. Sinds gisteren werk ik nu ook met linux (7.1, kon 7.2 zo snel niet vinden in de troep die kamer schijnt te heten). Nu wil ik dus ook kunnen ICQ-en, dus heb ik licq.rpm gedownload.
Deze wilde ik installeren met rpm -i licq.rpm. Dan geeft hij aan dat ik een nieuwere versie nodig heb van qt.
Ik ben dus naar rpmfind.net gegaan, zoek op qt, en download de nieuwste versie (3.0.0-5). Die installeer ik op dezelfde manier (rpm -i qt.rpm), maar nu krijg ik de volgende melding:
libfreetype.so.6 is needed by qt-3.0.0-5
libpng.so.3 is needed by qt-3.0.0-5
libXft.so.1 is needed by qt-3.0.0-5
libXrender.so.1 is needed by qt-3.0.0-5
Nu ben ik het dus helemaal kwijt. Wat moet ik nou weer doen? Ik wil dus gewoon kunnen ICQ-en, maar het wil niet werken...
Deze wilde ik installeren met rpm -i licq.rpm. Dan geeft hij aan dat ik een nieuwere versie nodig heb van qt.
Ik ben dus naar rpmfind.net gegaan, zoek op qt, en download de nieuwste versie (3.0.0-5). Die installeer ik op dezelfde manier (rpm -i qt.rpm), maar nu krijg ik de volgende melding:
libfreetype.so.6 is needed by qt-3.0.0-5
libpng.so.3 is needed by qt-3.0.0-5
libXft.so.1 is needed by qt-3.0.0-5
libXrender.so.1 is needed by qt-3.0.0-5
Nu ben ik het dus helemaal kwijt. Wat moet ik nou weer doen? Ik wil dus gewoon kunnen ICQ-en, maar het wil niet werken...