[Chello]DNS servers

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Wat is er de laaste tijd toch met de dns servers van chello aan de hand ?

ik krijg via dhcp steeds 212.142.28.66/67 maar die zijn helemaal niet online. mijn oude (212.83.68.130/131) doen het gewoon goed.

ik heb de oude dns servers nu maar handmatig ingevuld maar wat zijn ze toch aan het doen ? (is al een paar weken zo dat dns fout worden meegegeven via dhcp) ook heb ik sinds vandaag ineens arnhem.chello.nl ipv chello.nl

ik woon in eindhoven.

iemand nog meer last of ben ik de enige ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Ik heb er ook last van , maar ik heb geen flauw idee wat ze allemaal aan hte doen zijn :?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ik denk dat ze gewoon hun apparatuur aan het vernieuwen en/of vervangen zijn. Maar jah..de users zouden er niet meer als 1 of 2 keer last van moeten hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hebben ze het twee weken gelden aan gesloten maar hij doet het nog steedts niet fatsoenlijk, kan soms msn-en en heeeel soms internetten en dan voor 10 minuten daarna wordt de verbinding te slecht en dondert ie weer weg :( heb al 1000 X gebeld en elke keer ja we zijn er mee bezig het ligt nu bij die ik kost er echt van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
zal wel met dat nieuwe klantensysteem te maken hebben.
waardoor je ook je modem moet provisione door eenmalig je modem nr en postcode in te voeren.
sindsdien heb ik tenminste een ander ip nummerke :(