ik heb dus een maxtor 60 gig en nog een seagate 6 gig hier liggen ik wil een backup maken van mijn c: partitie hoe doe ik dat ? met welk progje enzo ?
Verwijderd
Dat lukt met Norton Ghos of Powerquest Drive Image. Neem recente versie.
Je kunt deze progje een DOS diskette laten aanmaken waarmee je kunt booten. Daarna kun je een exacte kopie van een partitie of hele harddisk maken, of een gekomprimeerde image van een partitie.
Je kunt deze progje een DOS diskette laten aanmaken waarmee je kunt booten. Daarna kun je een exacte kopie van een partitie of hele harddisk maken, of een gekomprimeerde image van een partitie.
Verwijderd
Norton Ghost werkt super. Alleen moet je als je XP draait wel de nieuwste versie hebben (versie 7 volgens mij) deze kan nl. met ntfs overweg.
symantec ghost, powerquest drive image, zijn wel de 2 mooisten..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
partition magic is ook handig, duurt alleen ff een heel eind langer...een partitie kopieren
oke oke is niet echt een backup, maar dat kan ook, is dus een optie. maar voor het makkelijke is er natuurlijk norton ghost
oke oke is niet echt een backup, maar dat kan ook, is dus een optie. maar voor het makkelijke is er natuurlijk norton ghost
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Op donderdag 13 december 2001 22:29 schreef CrazyWil het volgende:
Norton Ghost werkt super. Alleen moet je als je XP draait wel de nieuwste versie hebben (versie 7 volgens mij) deze kan nl. met ntfs overweg.
Volgens mij kan Ghost al vanaf versie 5 overweg met NTFS partities. Of ik moet me wel erg vergissen..
/edit: typo
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Windows explorer, knippen --> plakken behalve de swap file en voila.
Als die Maxtor je nieuwe schijf is kun je Maxtools downloaden van de maxtor site, daarmee kun je je oude schijf volledig kopieren naar je nieuwe. Of het andersom ook werkt weet ik niet.
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1