Hier is chello zeer traag wie heeft dat nog meer er zijn geruchten rond dat ze chello afgebakend hebben voor verspreiding van binladen report .....
Hier ook traag, die geruchten lijken me sterk.
bij mij thuis ligt chello er nu uit, eerst de gateway en nu de DNS, heeft iemand anders misschien een goede DNS?
212.83.68.130/131 doen het nog goed
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
werkt ook niet bij mijOp donderdag 13 december 2001 19:21 schreef cosmoOo het volgende:
212.83.68.130/131 doen het nog goed
welke heb je nu dan van de dhcp gekregen ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
bij mij werkt de mail niet, maar dat kan ook aan Foutlook liggen..
I want to live forever, so far.. so good.
Ook hier bij mij - in de omgeving van Amsterdam - doet Chello heel vaag.
Ik heb ongeveer 1 minuut verbinding, dan 5 minuten weer niet... vervolgens weer een minuutje verbinding... enzovoorts. Het is dus ook even wachten tot de verbinding heel even terug is voordat ik op de 'Verstuur' button ga drukken
Ik word er echt héél erg kriebelig van, dus ik ga lekker wat anders doen tot de problemen zijn opgelost!
Ik heb ongeveer 1 minuut verbinding, dan 5 minuten weer niet... vervolgens weer een minuutje verbinding... enzovoorts. Het is dus ook even wachten tot de verbinding heel even terug is voordat ik op de 'Verstuur' button ga drukken
Ik word er echt héél erg kriebelig van, dus ik ga lekker wat anders doen tot de problemen zijn opgelost!
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Pagina: 1