Toon posts:

Logitech muis + Quake3 Arena + Windows XP = HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ging ik dus naar een lan toe een paar maanden terug...wij lekker CSen, NFSen etc..Toen gingen we Q3A doen :P, vaste kost :)! Maar ik niet :(! Want mn scroll wieltje werkte niet :(. En ik kan niet zonder scroll wieltje :( (overdreven, weet ik). Ik heb dus alleen maar instellingen zitten kloten. Ben daarom terug gegaan naar win2k. Want daar werkte het wel.

Het schijnt overigens alleen met logitech muizen voor te komen :? , En ik hoorde iemand praten over dat er een reg file voor bestaat die het probleem kan oplossen. Er stond een verwijzing in dat topic naar de logitech site www.logitech.com...heel fijn..maar ik vind daar alleen maar die bagger mouseware die het probleem overigens ook niet kon oplossen |:(!

Hellluuup... :'(!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Probeer dit eens: http://tweakers.net/~crew/IceStorm/Scrollwiel in games fix.rar

Is een reg file die ik ooit van de T.net frontpage heb geript toen ik met hetzelfde probleem zat en bij mij werkt het prima.

Verwijderd

Zeker niet overdreven dat je niet zonder muis wieltje kan.. Als je dat al een paar jaar gewend bent wordt je gek als ie niet werkt.. Ik wel iig.. Maar die reg fix werkte voor mij ook die Icestorm postte..

Verwijderd

Topicstarter
Hey thx ya guys!

En idd, jah, als je trouwe wieltje ineens niet werkt word je gek jah :D!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 13 december 2001 20:04 schreef Ro2 het volgende:
Hey thx ya guys!
Np (hmm ik zie nu pas dat ik de .rar geupload heb :D).

Mouseware is het enige brakke aan het voor de rest perfecte Logitech imho :P

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 09:49
Op donderdag 13 december 2001 19:17 schreef IceStorm het volgende:
Probeer dit eens: http://tweakers.net/~crew/IceStorm/Scrollwiel in games fix.rar

Is een reg file die ik ooit van de T.net frontpage heb geript toen ik met hetzelfde probleem zat en bij mij werkt het prima.
Yep met die reg werkt het bij mij ook!
Pagina: 1