[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ziet er goed uit hoor vanaf hier. Heb je ook nog plaatjes van je rad? Ik probeer net je slangen te volgen en er verdwijnen er twee. Deze gaan naar je rad boven in je kast?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Betere koeling.Op donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
lekker nutteloos heel dat waterkoeling geeft alleen maar een grote zooi als er een slang losschiet
Stiller.
Speciale ringetjes om slangen vast te zetten.
Need I say more?
Probeer jij maar eens een AMD XP 1800+ @ 1786Mhz zonder H2O ze koelenOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
lekker nutteloos heel dat waterkoeling geeft alleen maar een grote zooi als er een slang losschiet
Maaruh.....maakt die AOpen-voeding geen pokke-herrie ??
Het geluid van mijn cooler kwam niet boven de voeding uit, vrij logisch met een AOpen-voeding, was net een boeing 747.
Heb nu een Enermax en is heerlijk stil
TD DMZ heb jij al volt mod's gedaan enzo om je cpu hoger te krijgen?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Maarehh.. netjes weggewerkt... wil zelf ook WC'en nl een 486...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
damn man waarom moet je bijna op iedereen zijn id of uitwerking een negatief antwoord geven manOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Dat zie je toch meteen dat dat een Dangerden MAZE 2 is.Op donderdag 13 december 2001 19:38 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Maar zijn die blokjes home made?
Misschien in de toekomst als de fans me echt de strot uitkomen.....
Btw ik krijg mijn cpu niet op jouw instellingen, blijft max 1701Mhz. (11.5 x 148), heppie nog tips???
Het leek op een alu blok vandaar.Op donderdag 13 december 2001 21:40 schreef roedie het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen dat dat een Dangerden MAZE 2 is.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Op donderdag 13 december 2001 19:14 schreef TheGuardian het volgende:
Maar het geeft wel een rust in je kamer die waterkoeling terwijl je toch een aardige overclock doet.
Ziet er goed uit hoor vanaf hier. Heb je ook nog plaatjes van je rad? Ik probeer net je slangen te volgen en er verdwijnen er twee. Deze gaan naar je rad boven in je kast?
Dan maak je toch even daglichtOp donderdag 13 december 2001 19:15 schreef TD-DMZ het volgende:
Dat zul je zien als ik bij daglicht foto's heb gemaakt, van het weekend dus ofzo.....

Lijkt me nu wel duidelijk zo
Oh ja, mooie waterkoeling b.t.w.
Heb een 420 watt besteld, ik hoor de delta 120mm soms inzakken in toerenOp donderdag 13 december 2001 22:09 schreef Carel het volgende:
Trekt je aopen voeding alles nog wel van 300w ?.. , we zouden eens moeten op meten bij lanwars wat jouw pc trekt, ik denk toch ook echt rond de 300 ... trouwens, waarom zit die gf1 sdr er nog in ?.. waar blijft de ti500 , en staat jouw pc nu in de funky jip jib bus ?... , dat zei michel tegeb mij
GF3 ti500 (Hercules) komt als het goed is morgen binnen
jip jop is bullshit..................
Netjes gedaan
* MaNDaRK denkt ook aan water koeling, ik ben druk bezig met de search aan het afstruinen
Heeft Michel trouwens z'n kast al binnen?Op donderdag 13 december 2001 22:09 schreef Carel het volgende:
Trekt je aopen voeding alles nog wel van 300w ?.. , we zouden eens moeten op meten bij lanwars wat jouw pc trekt, ik denk toch ook echt rond de 300 ... trouwens, waarom zit die gf1 sdr er nog in ?.. waar blijft de ti500 , en staat jouw pc nu in de funky jip jib bus ?... , dat zei michel tegeb mij
Nope, misschien vrijdagOp donderdag 13 december 2001 22:40 schreef Joor het volgende:
[..]
Heeft Michel trouwens z'n kast al binnen?
Pimpel, Olé... 't is bijna kerstvakantieOp donderdag 13 december 2001 22:50 schreef NoStra het volgende:
Joor!
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Ik ook Mol!Op donderdag 13 december 2001 22:57 schreef TD-DMZ het volgende:
ontopic please!, ik ben helemaal shechner...
Verwijderd
Verwijderd
voor de rest mooi gedaan.
Ik ben nu zelf ook bezig met waterkoeling en ik vroeg me af
of je een spacer hebt gebruikt op je athlon XP?
Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
Verwijderd
Verwijderd
Blijf jij nou zo lekker negatiefOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
Waterkoeling is stil en koelt beter dan welke luchtkoeler in de markt..
goed ontopic.. ziet er goed uit..
Verwijderd
Verwijderd
Laat hem als ie lawaai wilOp vrijdag 14 december 2001 16:29 schreef Niekosss het volgende:
Waarom nou een 120 delta??? Dat maakt toch tieves herrie. Een punt van watercooling is toch dat er weinig geluid is??? Verder een mooie en koele ( lees coole ) WC setup.
Verwijderd
op 7 volt is die wel stilOp vrijdag 14 december 2001 16:29 schreef Niekosss het volgende:
Waarom nou een 120 delta??? Dat maakt toch tieves herrie. Een punt van watercooling is toch dat er weinig geluid is??? Verder een mooie en koele ( lees coole ) WC setup.
Verwijderd
Neptweaker!Op donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
(niet meteen van die f reacties geven plz)
Verwijderd
als je echt snel wil koop je toch gewoon een snellere processor ipv overklokken. heb je ook niet zo'n troep in de kast een tuinslang hoort in de tuin en niet in de computer
hij heeft al 1 van de snelste, en qua overklokken is het verschil nihil met een xp1900. blaast die p4 er van jouw in ieder geval zwaar uit.Op vrijdag 14 december 2001 17:05 schreef Scudo het volgende:
wat een zooi in die kast![]()
als je echt snel wil koop je toch gewoon een snellere processor ipv overklokken. heb je ook niet zo'n troep in de kast een tuinslang hoort in de tuin en niet in de computer
niet zeiken dus.
Ja, ga maar andere mensen vervelenOp vrijdag 14 december 2001 16:54 schreef Celeron_clocker het volgende:
[..]
Neptweaker!
[on-topic]
Ziet er wel goed uit hoor
Verwijderd
Zooi??? ik vind dat hij heel netjes gewerkt heeft!, d'r zijn zijn er veeeel ergere bij hoorOp vrijdag 14 december 2001 17:05 schreef Scudo het volgende:
Is goed, dan wacht ik wel ff tot ik nieuwe foto's heb ok!Op vrijdag 14 december 2001 14:04 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Ik wil ze wel op mijn site zetten. Als je dat goed vind, mail me dan effe de pics op: frans@hollandrules.nl
De slang is groen. Ik heb demi water met watterweter gebruikt.Op vrijdag 14 december 2001 14:12 schreef smsjokes het volgende:
Heb je appelsap in die slangen zitten of is het de kleur van de slang zelf? ik gebruik gedestileerd water dan krijg je geen aanslag in je blokken e.d. en het cooldt 8 graden beter bij mij.
voor de rest mooi gedaan.
Verder gebruik ik geen spacer, en ik heb de waterkoeling eigenlijk niet voor het stil, ik kan er altijd nog een wat stillere fan opzetten. Het gaat me nu om de snelheid van de cpu
Als het goed is binnenkort een voltage mod. En dan in het nieuwe jaar eens gaan expirimenteren met een peltier
Verwijderd
zal ook lekker probleemloos en stabiel draaienOp vrijdag 14 december 2001 17:13 schreef salvador4 het volgende:
[..]
hij heeft al 1 van de snelste, en qua overklokken is het verschil nihil met een xp1900. blaast die p4 er van jouw in ieder geval zwaar uit.
niet zeiken dus.
als 1.7 me te traag word koop ik een 2.0 of 2.2 is beter dan gaan liggen kloten met fsb o.i.d. en blijft stabieler en zonder problemen draaien heb nog nooit problemen met pentium gehad
die zal makkelijk stabiel en probleemloos kunnen draaien, waarom niet? Dit forum heet overclocking en nog watOp vrijdag 14 december 2001 17:52 schreef Scudo het volgende:
[..]
zal ook lekker probleemloos en stabiel draaien![]()
als 1.7 me te traag word koop ik een 2.0 of 2.2 is beter dan gaan liggen kloten met fsb o.i.d. en blijft stabieler en
Dit kan ik ook zeggen van al mijn intel en amd configuraties, het ligt aan de gebruiker of het stabiel draait.zonder problemen draaien heb nog nooit problemen met pentium gehad
Hihi, jou P4 op 2.2Ghz gaat denk ik nog steeds aan het gas tegen een XP op 1.8Ghz....... Maar waterkoeling is iets wat je leuk vind om te doen, ik doe het niet omdat het moet ofzo. Ga verder maar ergens anders tegen AMD flamen..... Niet dat ik verder iets tegen intel heb. Ik gebruik zakelijk namelijk ook altijd intel.Op vrijdag 14 december 2001 17:52 schreef Scudo het volgende:
[..]
als 1.7 me te traag word koop ik een 2.0 of 2.2 is beter dan gaan liggen kloten met fsb o.i.d. en blijft stabieler en zonder problemen draaien heb nog nooit problemen met pentium gehad
Das hier het zelfde!Op vrijdag 14 december 2001 17:56 schreef salvador4 het volgende:
Dit kan ik ook zeggen van al mijn intel en amd configuraties, het ligt aan de gebruiker of het stabiel draait.
Sorry ik kan het niet laten.Op vrijdag 14 december 2001 17:52 schreef Scudo het volgende:
[..]
Maar waarom zit je in een Overclocking & Casemodding forum te posten als je het toch maar onzin vind???
Sorry, is niet als flame bedoeld maar ik kan hier echt met mijn pet niet bij
Netjes gedaan trouwens, de casemod bedoel ik dan
Verwijderd
Waterkoeling kan ook gewoon een hulpmiddel zijn bij het overklokken. Ik heb er sinds mijn waterkoeling alleen maar meer fans in gezet. Zonder CPU/GPU/chipset fans heb je wel minder airflow in je kast. En er zijn meer dingen in je kast die koeling nodig hebben.
Als ik achter de PC zit draai ik MP3'tjes of kijk films. Dan hoor ik toch niks meer van die fans. 6 casefans maken echt geen herrie, ook al zit ik er nog maar ene halve meter met mn kop vanaf.
Als je t echt goed stil wilt hebben moet je een reservoir in de grond bouwen, en daar je waterkoeling aan hangen.
Ja, ben ik het helemaal mee eens. Ik heb altijd nog een casefan aanstaan. Deze koelt de pomp. Als ik hem niet aan heb stijgt mijn cpu temp zo 10 graden. Sicce pompje word bij mij erg warm dus.Op vrijdag 14 december 2001 19:05 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik snap niet dat iedereen denkt dat waterkoeling alleen gebruikt word om je kast stiller te maken. Ik heb ook waterkoeling, en mijn vaporateur maakt ook aardig wat herrie (minder dan mn delta).
Waterkoeling kan ook gewoon een hulpmiddel zijn bij het overklokken. Ik heb er sinds mijn waterkoeling alleen maar meer fans in gezet. Zonder CPU/GPU/chipset fans heb je wel minder airflow in je kast. En er zijn meer dingen in je kast die koeling nodig hebben.
Als ik achter de PC zit draai ik MP3'tjes of kijk films. Dan hoor ik toch niks meer van die fans. 6 casefans maken echt geen herrie, ook al zit ik er nog maar ene halve meter met mn kop vanaf.
Als je t echt goed stil wilt hebben moet je een reservoir in de grond bouwen, en daar je waterkoeling aan hangen.
nog ff 1 plaatje van het geheel. dit is nog zonder waterkoeling btw.....
Hail to the king baby!
Verwijderd
Sorry, maar ook ik kan het even niet laten. Heb even op je homepage gekeken. Als je per sé een mooiere case wil, koop je toch gewoon een lian li? Al dat gezeur met dremelen, ledjes, front fans etc. (no flame intended)Op vrijdag 14 december 2001 17:05 schreef Scudo het volgende:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
maar waarom pik jeje videokaart niet mee?
en je hd's =)
dan is je systeem mooi stil en echt supercool
gewoon een stille voeding er nog bij en lekker stil en vet cool
Een TV is je PC, nee das handigOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef Tijn_3d het volgende:
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Als ik een 3e/4e blok toevoeg moet ik een reservoir gaan gebuiken om het nog rendabel te houden. Voor het geluid hoef ik het niet te doen want ik heb een delta 120mm op mijn radiateur en nog een zooi casefans.Op vrijdag 14 december 2001 20:00 schreef tweakduke het volgende:
nice hoor
maar waarom pik jeje videokaart niet mee?
en je hd's =)
dan is je systeem mooi stil en echt supercool
gewoon een stille voeding er nog bij en lekker stil en vet cool
De HD's worden dus gekoeld door de casefans en ik heb als het goed is maandag een GF3 ti500 (als hij binnen komt) en daar komt wel een andere heatsink op waarschijnlijk.!!
Wat een geit ben jij!Op vrijdag 14 december 2001 17:05 schreef Scudo het volgende:
Ik snap echt niet dat je op die mafkees reageerd...Op vrijdag 14 december 2001 17:56 schreef salvador4 het volgende:
[..]
die zal makkelijk stabiel en probleemloos kunnen draaien, waarom niet? Dit forum heet overclocking en nog wat
[..]
Dit kan ik ook zeggen van al mijn intel en amd configuraties, het ligt aan de gebruiker of het stabiel draait.

Ik zie op dit plaatje dat jouw Blackice ietsje uitsteekt aan de bovenkant, maar kan je bovenkap er nog wel op?
39
Ja past precies. Ik wou eerst de voeding omhoog doen en de rad. eronder, maar dan moest ik de hele kast kapot zagen. Met het opzetten van de bovenkap moet ik wel goed oppassen. Er zit namelijk een 120mm in de bovenkant en als ik de kap erop zet dan komt die tegen de slangen aan. Maar het past precies!Op zaterdag 15 december 2001 22:34 schreef Homedisc het volgende:
[afbeelding]
Ik zie op dit plaatje dat jouw Blackice ietsje uitsteekt aan de bovenkant, maar kan je bovenkap er nog wel op?
Voordat hij in elkaar gaat zet ik er gewoon een fingerguard opOp dinsdag 18 december 2001 11:19 schreef Joor het volgende:
Beter als die 120 je slangen doorraspt
Verwijderd
Ik heb gisteren de waterkoeling in actie gezien, en die 9000 punten in 3dmark2001 is wel redelijk bruut.
Ben benieuwd waar ik op ga uitkomen
"18-12-2001
Update ETA Koolance part III
We had contact with our expiditeur. There is still a delay at the customs.
We deeply regret this situation but we can't do anything about it"
Over die 3dmark scores, zie sig.
En jammer dat je koolance kast zolang op zich laat wachten, maar aangezien alle hardware nu bij mij staat zal ik gelijk je crucial geheugen even gaan testen in mijn systeem!!!