"It's better to burn out, than fade away"
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
jullie moeten dat proggie checken
Daar gaat het om. Hoef je ook niet te wachten op het proggie van ?? (weet ze naam niet meer)
Het proggie heet lcd center
en je kan alles er mee instellen:
cpu/temp/netwerk/hd/winamp/tijd/oneliners/memory/uptime/etc
heb het hier draaien op een crystalfontz via de LCDriver.
werkt perfect.
duidelijk nu?
"It's better to burn out, than fade away"
Verwijderd
ergens op de site in mijn sig staat ook link naar pagina
compleet met software voor lcd met links
valt me ook gelijk op het de communicatie doet via een com-poortje en niet de parallelle ....
Ach ....als je het geld hebt ....waarom niet ....
heb net een 16x2 doorgefikt + en - omgedraaid
Morgen nog es ....
In Smartie 5.0 komt een soortgelijke setup.
Ook voledig support voor alle MotherBoardMonitor 5.1 vars, Serial Matrix Orbital support, Serial Crystal Fontz support en HD44780 4x40 support
This message was sent on 100% recyclable electrons.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Ik heb eff het filmpje bekeken maar met zoiets ben ik met nog een paar vrienden ook bezig zie :
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Ik heb geen idee of dat veel lastiger is om te proggen maar het is zeker de moeite waard om dat in te bouwen. Want steeds meer mensen krijgen zulke lcd of meen ik dat maar en zit ik alleen met dat probleem.
Maar ik krijg het proggie niet werkend onder win xp. Zal wel aan mij iggen hoor
Verwijderd
Opzich valt het wel mee als je er een hebt om te testen, Als je er zelf geen hebt is het altijd een beetje prutsen en een handige betatester bij de hand hebben die je om de 10 mins een nieuwe test versie kunt sturen en je direct feedback geeft anders is de lol van het programeren er snel af..Op zondag 23 december 2001 22:31 schreef jbcyber het volgende:
Ik heb geen idee of dat veel lastiger is om te proggen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Mja loopt ook niet zo lekker,ben bezig alle bug gevoelige inelkaar geknutselde stukjes code te vervangen door wat robustere/onderhoudbaardere code wat iets meer werk is dan verwacht, kortom de tweakers kunnen een kerst kadotje vergeten van mijn kant uitOp maandag 24 december 2001 09:09 schreef Creepy het volgende:
Hmm. en probeer met een 4x40 eens een fatsoenlijke lay-out te bedenken als je net alles voor 4x20 hebt zitten maken. Ach ja.. dan maar een LCDdesigner maken he Yarvieh?
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
wij gebruiken er een 4MHz proc voorOp dinsdag 25 december 2001 18:03 schreef Kogelvis het volgende:
ik krijg dus binnekort ook mn lcd maarre hoe die lcd word aangestuurd snapt ik maar hoe worden die knopjes aangestuurd??
Ik een 12Mhz proc! Modern he?Op zaterdag 29 december 2001 00:18 schreef XerroR het volgende:
[..]
wij gebruiken er een 4MHz proc voorzie ook het plaatje hier boven ergens in dit topic
Op zaterdag 29 december 2001 21:07 schreef sjakbeunhaas het volgende:
stoer hoor?
bikkel
ZekerOp zaterdag 29 december 2001 21:15 schreef michiel100 het volgende:
[..]
Ik een 12Mhz proc! Modern he?