Wie heeft er daadwerkelijk een Neo2.2 in z'n PS2 ?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Er zijn al veel topics geweest over de verschillende mogelijkheden enz. Ook werd vaak de vraag gesteld wie er nu daadwerkelijk 1 had, maar deze vraag werd eigenlijk nooit echt beantwoord. Een klasgenoot heeft een Neo2.2 en is er zeer tevreden mee. Hij heeft nog nooit problemen gehad, en swappen raak je vanzelf aan gewend. Zijn er nou ook mensen met negatieve reacties wat betreft de Neo2.2. Hierbij bedoel ik natuurlijk niet het swappen, want dat weet iedereen, maar bedoel meer de technische kant (weigerende games enzo).

20*350ZO45°

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 22:54
Ikzelf heb ook een neo2.2 maar heb er eerlijk geen negatieve ervaringen mee.
Alles speelt perfect alleen in het begin vond ik hem teveel herrie maken maar dat blijkt dus bij elke PS2 zo te zijn (hier nog een topic over geopend).
Dat swappen is zo gebeurd , de enigste reden dat ik een 2.2 boven een neo 4 verkiest is dat dvd bacups tog nog 75 gulden kosten en dan koop ik net zo goed het spel origineel.

PS. jij had toch zo'n flash apperaat voor de GBA??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 18:45 schreef henkyyyyyyy het volgende:
jij had toch zo'n flash apperaat voor de GBA??
:X Ikke niet hoor :+

20*350ZO45°

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
wat is nou eignelijk het nadeel van die neo2.. en hoelang duurt het swappen?

-

Verwijderd

Is het swappen net zoals die bootdisc van de Dreamcast?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Komt eigenlijk op het zelfde neer als die bootdisk van de DC, met het verschil dat je die 'bootdisk' legaal moet hebben. Tot nu toe heb ik eigenlijk niks te klagen, werkt allemaal prima, alleen heb ik wel een beetje spijt van achteraf dat ik een premodded jap ps2 heb gekocht. Nu moet ik mijn ps2 ergens laten remodden met een andere chip zodat ik import (=PAL spellen in de winkel) games kan spelen, en laat ik nou net een liefhebber zijn van Final Fantasy.
Enige echte nadeel dat ik kan bedenken van de neo 2.2 is dat je er illi spelen mee kan spelen :P >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• xonide
bootsidk legaal hebben.... ???

hoeveel draadjes heeft die neo2.2 eignelijk en issie moelijk te instaleren.
ik heb ook al die bootdisk ergens rond zien slingeren op internet is het dan niet mogelijk om allen die action replay en die chip te kopen .. lijkt me wel goedkoper het is die disk die het zo duur maakt heb ik begerepen

-

Verwijderd

jij had toch zo'n flash apperaat voor de GBA??
/me raises hand

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 22:54
Op donderdag 13 december 2001 23:12 schreef nlchandler het volgende:

[..]

/me raises hand
Ik wil hem ook gaan kopen die flash(256) maar werkt dat goed en ik heb gehoord dat je ook nes spellen kan spelen met een soort emulator??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Met bootdisk bedoel ik dan een Region X of Action Replay.
Je kan in theorie een backup van die disk gebruiken, alleen dan moet je een of andere knivetrick of weet ik veel wat doen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

kun je met die neo2.2 dvd-r(w) afspelen ?

• xonide
neokey.. dat is toch net zoiets als een neo2.2 maar dan voor je usb poort ofzo? wie weet hier meer over

-

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 11:54 schreef OO0nMe het volgende:
Met bootdisk bedoel ik dan een Region X of Action Replay.
Je kan in theorie een backup van die disk gebruiken, alleen dan moet je een of andere knivetrick of weet ik veel wat doen.
Het maakt verder niet uit voor de functionaliteit van de Neo2.2 of je een Region-X of Action Replay 2 gebruikt?

En voor zover ik weet, is het enige grote nadeel aan de 2.2, dat je geen originele imports kan spelen :(

Maar ik denk dat ik er ook 1 ga scoren. Weet iemand misschien een wat gedetailleerder soldeerschema dan die van de psxshop?

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Op vrijdag 14 december 2001 13:06 schreef xonide het volgende:
neokey.. dat is toch net zoiets als een neo2.2 maar dan voor je usb poort ofzo? wie weet hier meer over
Weet alleen dat je nog een kabeltje moet solderen en dat je voor het draaien van je eigen PS2 backups ook nog een actionreplay 2 moet kopen. Beetje veel gedoe allemaal. De games die ik echt wil hebben koop ik wel zonder dat ding om te laten bouwen. Anders krijg je weer zo'n nutteloze stapel onderzettertjes in huis.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb vanmiddag de Neo 2.2 in laten bouwen nadat ik toch wel positieve reacties heb gehoord. Ik ben er echt zeer tevreden mee, DVD's regiovrij afspelen is ook wel leuk. Het swappen van de disc is wel heel erg simpel, ik dacht dat het echt veel moeilijker was. Wat ik hoorde waaien, was dat je binnen 4 of 6 seconde moet swappen, en je dus vrij snel moet zijn. Bij mijn action Replay 2 is dat dus niet nodig. Ik doe het deurtje open wanneer ik wil, en sluit hem ook wanneer ik wil. Echt te gek :Y)

20*350ZO45°

• xonide
wat was je ervoor kwijt dan? en hoelang duurde het?

-

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 10:50 schreef xonide het volgende:
wat was je ervoor kwijt dan? en hoelang duurde het?
voordat ik verder ga zal ik alvast vertellen dat ik niet wil gaan spammen, en je van mij dus ook het adres niet zal krijgen.

Het duurde een kwartiertje
was er Fl. 225,- voor kwijt inclusief Action Replay 2 & jaar garantie van de inbouwer.
Wat in tegenstelling tot andere ombouwers echt een supergroot voordeel was, was dat ik gewoon met de man mee mocht kijken, en gewoon kon wachten op de ombouw, dus géén gezooi met opsturen of lang wachten enzo.

20*350ZO45°

• xonide
da's wel fijn dan jah.. ik gaat ook mar es rondkijken hier in de buurt wie het allemaal kunnen doen .. als het maar neit boven de 250 piek gaat kosten

-

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 11:48 schreef xonide het volgende:
da's wel fijn dan jah.. ik gaat ook mar es rondkijken hier in de buurt wie het allemaal kunnen doen .. als het maar neit boven de 250 piek gaat kosten
Normaal kost het zo rond de 200,- met een Neo2.2 & Action Replay 2.2. Ik zou er zelf absoluut niet meer voor uit geven dan 200,- tenzij er een xtraatje aan vast zit. In mijn geval: Klaar terwijl u wacht & 1 jaar garantie op PS2 van de ombouwer.

20*350ZO45°

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 14 december 2001 22:14 schreef RDK_NL het volgende:
Ik heb vanmiddag de Neo 2.2 in laten bouwen nadat ik toch wel positieve reacties heb gehoord. Ik ben er echt zeer tevreden mee, DVD's regiovrij afspelen is ook wel leuk.
Hmmm, kan je met een Neo 2.2 en een AR2 zonder verdere aanpassingen dvd's van alle regio's afspelen ??? Toen mijn ps2 kocht had ik de keus uit Region X en AR2, en had ik die Region X genomen omdat je daarmee alle dvd's kon afspelen.

D3-Monk

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 12:12 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Hmmm, kan je met een Neo 2.2 en een AR2 zonder verdere aanpassingen dvd's van alle regio's afspelen ??? Toen mijn ps2 kocht had ik de keus uit Region X en AR2, en had ik die Region X genomen omdat je daarmee alle dvd's kon afspelen.
Kan met een AR2 ook. Gewoon bootdisk 1 er in. Dan naar DVD-player. Kies voor bijvoorbeeld regio 1. Swap de disk met een regio 1 film en spelen maar. Voor zover ik weet dacht ik dat dat niet met de eerdere versies van AR2 kon. Nu iig wel. Nu had ik dacht ik AR2 v2 terwijl die 1.6 nog weleens dingen niet kon doen.

20*350ZO45°

• xonide
t word telkens leuker. dus nu heb je ook die region x niet meer nodig? hmmz ff kijken waar ik 200 piekjes vandaan kan fixen...

can't wait

-

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

ik weet dat er PS2-bootdiscs zijn, sterker nog ik heb er 1 :X, alleen geen PS2 :'(

Ik weet niet alleen of die dingen werken.

Die swaptrick, dat snap ik niet helemaal, moet je voor elk gecopieerd spel eerst het origineel erin ploppen, of moet je 1keer een origineel spel erin ploppen, en dan werken alle copies? En met een bootdisc, is dat ook zoiets, 1keer erin, of voor elk spel een aparte.

Kortom: * handige_harrie snapt hier de ballen van.

Edit: bootdisc is 1.36MB (vrij vreemd opzich, ik heb em gecheckt op virussen, nix gevonden) maar dat betekent dat ik em kan sturen naar iemand die _wel_ een PS2 heeft, en dan kan die em testen.

So if u want one, meel me.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 16 december 2001 22:00 schreef handige_harrie het volgende:
ik weet dat er PS2-bootdiscs zijn, sterker nog ik heb er 1 :X, alleen geen PS2 :'(

Ik weet niet alleen of die dingen werken.

Die swaptrick, dat snap ik niet helemaal, moet je voor elk gecopieerd spel eerst het origineel erin ploppen, of moet je 1keer een origineel spel erin ploppen, en dan werken alle copies? En met een bootdisc, is dat ook zoiets, 1keer erin, of voor elk spel een aparte.

Kortom: * handige_harrie snapt hier de ballen van.

Edit: bootdisc is 1.36MB (vrij vreemd opzich, ik heb em gecheckt op virussen, nix gevonden) maar dat betekent dat ik em kan sturen naar iemand die _wel_ een PS2 heeft, en dan kan die em testen.

So if u want one, meel me.
Emailtje gestuurd :D

Heb dus een ps2, alleen heeft et volgens mij weinig zin, omdat je ps2 geen gebrande cd's wil lezen, dus die bootdisk op een CD-r branden en dan testen gaat volgens mij niet echt lukke, maar wil et wel proberen :D

Signature?

• xonide
heb al vaker gehoord dat dat niet lukte .. die bootdisk kan je gewoon van kazaa afhalen enozow... maar ja ben wel beniuwd

-

Verwijderd

Maar met een AR2 kun je dus meer dan met een Region-X? Niet dat dat cheaten me boeit, dat doe ik dus totaal niet heh. Wordt het ombouwen niet goedkoper met een region-x, aangezien zo'n apparaat minder kost dan een AR2?

Is de RGB beveiling voor DVD er ook uit met de Neo2.2?

• xonide
*uche*

-

Verwijderd

maybe domme vraag maar wat is NEO 2???

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 19:00 schreef 31482 het volgende:
maybe domme vraag maar wat is NEO 2???
Een modchip, vergeet niet: er zijn geen domme vragen maar wel domme mensen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:25 ]

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Kan iemand mij wat info verschaffen over de MESSIAH chip?! tx hiervoor!

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Verwijderd

speeld hij ook dvd`r copiees met swap
ja of nee en hoe swap je die dan
met regionx of action replay
tell me

dus met de neo 2.2

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 18:58 schreef xonide het volgende:
*uche*
What's your point >:)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op woensdag 19 december 2001 16:23 schreef Tosti het volgende:
Kan iemand mij wat info verschaffen over de MESSIAH chip?! tx hiervoor!

B-)
Die is gecanceld...denkt iedereen.
Deze chip komt nu underground uit B-)

Verwijderd

meschien krijg ik er een over een weekje
de messiah

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben aan het twijfelen wat ik zal doen. Als ik in de omg. van Weert/Eindhoven iemand kan vinden die het vaker doet dan ga ik misschien wel overstag...

kweet nog niet..wil hem wel..maar eigenlijk wil ik ook nog ff wachten.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op donderdag 20 december 2001 16:34 schreef Capoeirist het volgende:
Ik ben aan het twijfelen wat ik zal doen. Als ik in de omg. van Weert/Eindhoven iemand kan vinden die het vaker doet dan ga ik misschien wel overstag...

kweet nog niet..wil hem wel..maar eigenlijk wil ik ook nog ff wachten.
Anders kom ff langs als ik 'm goed omgebouwd heb.
Ow ik w8 op de messiah (underground versie dus).
Ik post wel als ik meer weet.

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Bij psxshop komt de Messiah chip weer in de handel omdat het met de NEO 4.0 niet zo goed gaat ofzo. Er wordt gevraagd om voor een Neo 2.2 of een Messiah te kiezen

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zondag 16 december 2001 22:52 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Emailtje gestuurd :D

Heb dus een ps2, alleen heeft et volgens mij weinig zin, omdat je ps2 geen gebrande cd's wil lezen, dus die bootdisk op een CD-r branden en dan testen gaat volgens mij niet echt lukke, maar wil et wel proberen :D
Nou enne, al iets geprobeerd? Vertel Bert vertel... :P

• xonide
*D

-

Pagina: 1