Toon posts:

bewerkte video film over zetten op vhs via tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan ik als ik mijn film die ik op genomen heb met een digitale videocamera via firewire ingaand en na bewerken via de tv-out van de videokaart op vhs zetten kan dit of is dit niet mogelijk .
ik wou dus een gewone goedkope firewire kaart aanschaffen.

Verwijderd

Da's nou precies wat ik wou vragen. Jammer dat er geen antwoorden op zijn gekomen.

Of heb je het al via andere weg vernomen Hen3?

Bij deze jongens en meisjes! Geef ons uitkomst!

:'(

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

Zoefff

❤ 

Euh...ja volgens mij is dat gewoon te doen hoor. Gewoon videorecorder aansluiten op tvout en opnemen maar!
Ik heb geen DigiCam, maar ik neem wel afentoe gedownloade films op op VHS, gaat perfect hoor! :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56
K heb het niet gestest maar het zou perfect moeten kunnen

Alleen is de TVout van een vid plank van mindere kwaliteit dan die van een video bewerkings kaart ...

Repareren doe je zo.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Tuurlijk, waarom zou het niet kunnen ? Je kan toch ook divX en MPG op je TV-OUT afspelen ?

Concrete Loop Watercooling

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tuurlijk kan dat.
Hang je TV-out aan een videorecorder en speel de film af en neem hem op.
Klaar.

of fik hem op een VCD en speel hem af in een DVD speler (tipje)

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Andere optie: Bewerkte beeld naar je cam terugsturen... en via je cam SVHS uit. Levert volgens mij beter resultaat.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Waarom dat niet zou kunnen? Omdat ik gehoord heb dat je dan beeldlijnen verliest ivm ander formaat. De vraag is dus: is het kwaliteitsverleis acceptabel. Iemand ervaring?

Tevens: terug naar de camera en dan S-VHS uit gaat niet want mijn camera (net zoals veel NL-digitale cameras heeft geen DV-in opnamefunctie).

Bedankt alvast voor de tips.

Dino-e
PS hoe krijg ik een plaatje bij mijn naam?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-03 18:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op donderdag 17 januari 2002 22:55 schreef dino-e het volgende:
Waarom dat niet zou kunnen? Omdat ik gehoord heb dat je dan beeldlijnen verliest ivm ander formaat. De vraag is dus: is het kwaliteitsverleis acceptabel. Iemand ervaring?
Nou het wordt er wel minder op maar dat is gewoon de beperking van VHS... Uit je TV out zal wel een redelijk signaal komen.. En dan nog... het hoeft toch niet altijd DVD kwaliteit te zijn ;)
Tevens: terug naar de camera en dan S-VHS uit gaat niet want mijn camera (net zoals veel NL-digitale cameras heeft geen DV-in opnamefunctie).
Welkom bij declub >:) (ik ook niet grrr)

Bedankt alvast voor de tips.
Dino-e
PS hoe krijg ik een plaatje bij mijn naam?
Kijk maar even in je profile...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1