ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Compaq heeft progsels waarmee je BIOS kan uitlezen. laptops hebben gewoon progsels nodig in de configuratiemenu's die je BIOS settings wijzigt.
Zonder dat progsel kom je er iig nooit van je leven in.
Zonder dat progsel kom je er iig nooit van je leven in.
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Verwijderd
die kun je downloaden bij compraq, op diskette zetten en dan booten met die disketteOp donderdag 13 december 2001 18:08 schreef rienstr het volgende:
hoe kom je aan zo'n progsel?
Ik had eens een pc van een collega onderhande genomen en hoppa format c:, want dat mocht.
Ik dacht even op te starten via flop. Dus ik denk ik ga naar de bios en zet de boot sequence op flop en hoppa. Maar nee hoor helemaal geen bios te voor schijn. Ik van alles proberen, bellen en bellen vragen en vragen. Tot dat ik die collega weer sprak en vroeg hem om in de bios te komen. Hij zei: Oooooh dan met je een paar seconde op de spatie balk drukken. Ik: Pfffff... gelukkig en ik kon alles doen om zijn pc weer in orde te maken.
Dus een paar sec op de spatie, misschien is het een oplossing.
Succes
Ik dacht even op te starten via flop. Dus ik denk ik ga naar de bios en zet de boot sequence op flop en hoppa. Maar nee hoor helemaal geen bios te voor schijn. Ik van alles proberen, bellen en bellen vragen en vragen. Tot dat ik die collega weer sprak en vroeg hem om in de bios te komen. Hij zei: Oooooh dan met je een paar seconde op de spatie balk drukken. Ik: Pfffff... gelukkig en ik kon alles doen om zijn pc weer in orde te maken.
Dus een paar sec op de spatie, misschien is het een oplossing.
Succes
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
bij compaq is het altijd zo geweest dat ze werken met behulp van f10 toets. als je een wit knipperend blokje ziet aan de rechterbovenhoek van het beeld, dan meteen op f10 rammen
en als dat er niet is, dan staat er waarschijnlijk geen viewable bios op
die kun je wel downloaden bij compaq.com
en als dat er niet is, dan staat er waarschijnlijk geen viewable bios op
die kun je wel downloaden bij compaq.com
Ik heb zoals gezegd een Compaq Armada 3500
en draai Win2K als OS.
Krijg geen wit knipperend blokje maar kan bij compaq ook niks vinden waarvan ik denk dat ik dat nodig heb.
en draai Win2K als OS.
Krijg geen wit knipperend blokje maar kan bij compaq ook niks vinden waarvan ik denk dat ik dat nodig heb.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
kzal straks eens voor je checken, ik heb het toen ook gevonden, was idd niet makkelijkOp vrijdag 14 december 2001 18:20 schreef intert0y het volgende:
Ik heb zoals gezegd een Compaq Armada 3500
en draai Win2K als OS.
Maarja tis dan ook compraq
Hier vind je de Compaq Setup for Portables, o.a. voor jouw Armada 3500:
http://www.compaq.com/support/files/armada/us/download/8093.html
Die downloaden en starten, vervolgens op diskette op laten slaan. Als laatste reboot je je laptop met de zojuist gemaakte flop, en kun je in je BIOS.
Suc6
Die downloaden en starten, vervolgens op diskette op laten slaan. Als laatste reboot je je laptop met de zojuist gemaakte flop, en kun je in je BIOS.
Suc6
Verwijderd
aha, dat scheelt mij weer tijd, dank UOp vrijdag 14 december 2001 21:41 schreef Cableboy het volgende:
Hier vind je de Compaq Setup for Portables, o.a. voor jouw Armada 3500:
Suc6
Pagina: 1