Nog niet getest (enkel snel om te kijken of hij werkt) maar ik heb hem ... straks voltage modden, morgen results... hopelijk
Ben wel benieuwd naar jouw resultaten.
Ik zag net vandaag dat ze bij funprice de kr7a ook zonder raid hebben voor 450 piek!
Kan ik dan beter die nemen ipv de a7v266-e (voor 475)?
Ik zag net vandaag dat ze bij funprice de kr7a ook zonder raid hebben voor 450 piek!
Kan ik dan beter die nemen ipv de a7v266-e (voor 475)?
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Ik ben ook errug benieuwd ben van plan om er vandaag 1 te gaan bestellen. Waar komt de jouwe vandaan?
Leuk en aardig, maar elke dag krijgt iemand wel iets nieuws.
AZZO.com in de USOp donderdag 13 december 2001 17:10 schreef marshal het volgende:
Ik ben ook errug benieuwd ben van plan om er vandaag 1 te gaan bestellen. Waar komt de jouwe vandaan?
189$ voor het bord, 73$ voor het geheugen ([H]ardOCP special) en 54$ shipping
verzonden als test sample met 0.00$ waarde voor Born2OC.com
Mja.. op dit bordje zitten nogal wat mensen te wachten... en is nog niet verkrijgbaar hiero...Op donderdag 13 december 2001 17:39 schreef The Fox het volgende:
Leuk en aardig, maar elke dag krijgt iemand wel iets nieuws.![]()
Voltage modding complete ...
de overvoltage beveiliging blijkt niet te werken op m'n bord (!!!)
Onze arme Duron kreeg 3.20V te slikken op een bepaald moment en meer is perfect mogelijk... enkel ging de temp angstaanjagend snel omhoog
screenshot komt later...
Onze arme Duron kreeg 3.20V te slikken op een bepaald moment en meer is perfect mogelijk... enkel ging de temp angstaanjagend snel omhoog
screenshot komt later...
Verwijderd
Ik heb em anders al 3 dagen hoor...Op donderdag 13 december 2001 19:31 schreef BrZ het volgende:
[..]
Mja.. op dit bordje zitten nogal wat mensen te wachten... en is nog niet verkrijgbaar hiero...
Verwijderd
3.20 volt??? DamnOp donderdag 13 december 2001 23:29 schreef DuronDude het volgende:
Voltage modding complete ...
screenshot komt later...
Als je Duron dat overleefd heeft, moet je toch errug goede cooling hebben
Verwijderd
euhm...dat heeft ie... (Vapochill)Op vrijdag 14 december 2001 10:13 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
[..]
3.20 volt??? Damn
Als je Duron dat overleefd heeft, moet je toch errug goede cooling hebben
Verwijderd
3.2V? *slik*
Dat kan wel: dan accelereer je de levensduur van de chip met een factor 1 miljoen ofzo.
Wat zijn de resultaten van dat memory?
Dat kan wel: dan accelereer je de levensduur van de chip met een factor 1 miljoen ofzo.
Wat zijn de resultaten van dat memory?
die 3.2V was met een coolermaster coolertje, niet in m'n Vapochill. Was maar een Duronnetje 800 gelukkig
Pagina: 1