Verwijderd

Topicstarter
Zitten jullie hier ook al op te w88
en welke denk je dat de beste word ?

Ik ga ervan uit dat Unreal 2 omdat hij 'waarschijnlijk' eerder uitkomt een hele hoop Quake fans gaat turnen ongeacht of hij beter is of niet

Ga je de gene spelen die het eerste komt of de beste (als dat niet dezelfde is :))

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:17

Muggie

8 pm

Het wordt zowiezo Quake, of ze moeten die gameplay van Unreal aangepast hebben. Ik heb bij Unreal altiujd het gevoel of ik niet vooruitkom :(

PSN: mug_8pm

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Op donderdag 13 december 2001 16:43 schreef Muggie het volgende:
Het wordt zowiezo Quake, of ze moeten die gameplay van Unreal aangepast hebben. Ik heb bij Unreal altiujd het gevoel of ik niet vooruitkom :(
* pica 2... vindt unreal maar een beetje gevoel alsof je aan het schaatsen bent...
En somehow als je zeker weet dat je raak schiet mis je nog steeds... in q3, als je zeker weet dat het raak is, is het ook raak. (shockrifle vs railgun)

Steam

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 13 december 2001 16:45 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

* Nibbles 2... vindt unreal maar een beetje gevoel alsof je aan het schaatsen bent...
[..]
Ik heb dat juist omgekeerd. Bij UT loop je namelijk of je loopt niet. Met Quake heb je nog zoiets als versnelling en vertraging.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Als je bent begonnen, met UT speel je meestal nu nog UT.
Ben je begonnen met Quake 2 / 3, speel je nu nog steeds quake.
denk ik
ik ben begonnen met UT dus ..

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Speel het gewoon allebei.. en CS natuurlijk :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Op donderdag 13 december 2001 17:01 schreef Scarecrow het volgende:
Als je bent begonnen, met UT speel je meestal nu nog UT.
Ben je begonnen met Quake 2 / 3, speel je nu nog steeds quake.
denk ik
ik ben begonnen met UT dus ..
bij mij gaat het wat verder terug, ik kon kiezen tussen kwak1 en unreal1, is dus unreal geworden.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Geen goede vergelijking:
1)Unreal-2 is lopen en vechten met een ai team.
2)Q4 word weer remi actie(Alleen op de wereld) maar ja Q4 zou een goede coop mode krijgen.

Thy will see the light...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Op donderdag 13 december 2001 17:09 schreef Mister_X het volgende:

[..]

bij mij gaat het wat verder terug, ik kon kiezen tussen kwak1 en unreal1, is dus unreal geworden.
uhum......Q1 was veeeeeel eerder uit dan Unreal.
Q2 en unreal zitten in de zelfde release year.

Thy will see the light...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 17:16 schreef 7th het volgende:
Geen goede vergelijking:
1)Unreal-2 is lopen en vechten met een ai team.
2)Q4 word weer remi actie(Alleen op de wereld) maar ja Q4 zou een goede coop mode krijgen.
ok en UT 2 dan ?
Beter vergelijking

dwz als UT 2 al echt in de maak is

ik hoop het wel :D

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
hmm, ik heb 2 jaar UT gespeeld en ik denk dat ik U2/UT2 niet veel meer aan ga vinden, en dus voor Q4 ga als deze goeie multiplayer ondersteunt.

Verwijderd

Je kan nog helemaal niet zeggen welke beter word.

Er is namelijk bijna helemaal niks kwa informatie van Q4.
En Unreal2 zijn al duizenden screenshots en een demo uitgelekt.

Verwijderd

Geef mij maar doom 3 :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
unreal2 waarschijnlijk, omdat ik tot zover nog niets heb gevonden dat beter is dan unreal1, ook UT niet, hoop ik dat dit een verbetering op unreal wordt zonder dat UT gedoe met veel te grote kereltjes in te kleine levels, en veel te kracchtige wapens (zodat het meer op quake gaat lijken en dus mooi daarmee kan concurreren)
dan kunnen ze UT2 als verbetering op unreal uitbrengen,
doom3 is ook een goeie kandidaat trouwens, ga ik zeker proberen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 17:50 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
unreal2 waarschijnlijk, omdat ik tot zover nog niets heb gevonden dat beter is dan unreal1, ook UT niet, hoop ik dat dit een verbetering op unreal wordt zonder dat UT gedoe met veel te grote kereltjes in te kleine levels, en veel te kracchtige wapens (zodat het meer op quake gaat lijken en dus mooi daarmee kan concurreren)
dan kunnen ze UT2 als verbetering op unreal uitbrengen,
doom3 is ook een goeie kandidaat trouwens, ga ik zeker proberen
BullShit.. Quake heeft altijd minder krachtige wapens gehad als welke unreal serie ook..

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Op donderdag 13 december 2001 17:43 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Geef mij maar doom 3 :)
idem :)

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
nee hoor, ik denk dat je gewoon teveel op 'hardcore mode' servers hebt gespeeld, daar doen de wapens meer damage
als je unreal1 op classic mode speelt zijn die wapens echt wel minder krachtig hoor, helaas gaat het dan ook minder snel, maarja dat kunnen ze dan in unreal2 veranderen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• IceStorm
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 13 december 2001 18:59 schreef Aspi het volgende:
BullShit.. Quake heeft altijd minder krachtige wapens gehad als welke unreal serie ook..
Ja ik kan me inderdaad herinneren dat de BFG in Q2 beetje mietjes gun was :P

Verwijderd

In quake is er(bfg tel ik niet mee) geen wapen die zoveel damage kan doen als een flak/combo/sludge sec fire.. En dan tel ik de 500 damage van de eightball niet eens mee in gewoon fire.. Unreal was ooit een leuke game, alleen was er skill 0 voor nodig met die damage. Ja ook op classic, Hardcore mode suckte bigtime..
Volgens mij, ik kan me vergissen, deed geen enkel quake wapen meer damage dan 100 in 1 schot.. En nee bfg is geen wapen, alleen lamers gebruikten die...

• JeroenT
  • Laatst online: 11-09 18:05

JeroenT

hoi!

Quake-r in hart en nieren he :o Gimme Quake4 baby!!

zal wel very kut lopen op mijn systeem :(

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 13 december 2001 19:17 schreef Aspi het volgende:
Volgens mij, ik kan me vergissen, deed geen enkel quake wapen meer damage dan 100 in 1 schot.. En nee bfg is geen wapen, alleen lamers gebruikten die...
Supershotgun deed meer in Q2 (van dichtbij offcourse :P)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
ik speel momenteel weer UT...Q3 alleen geinstald voor de mods
U2 en Q4 koop ik allebij...daarna ga ik wel kijken welke beter als frisbee of bierviltje geschikt is >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Quake 4 gaat roelen, ik vond Unreal en UT niet zo veel aan, maar er komt toch ook een andere Unreal spel uit? Geen Unreal 2 maar een andere :?

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 19:41 schreef LaptopDude het volgende:
Quake 4 gaat roelen, ik vond Unreal en UT niet zo veel aan, maar er komt toch ook een andere Unreal spel uit? Geen Unreal 2 maar een andere :?
Jij bedoeld vast Unreal championship.. Die zou ooit alleen voor de xbox komen, maar ik hoor steeds meer geruchten dat het ook voor de pc wordt gereleased...

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Ik gaat ze allebei proberen. Keb Q3 nooit leuk gevonden (bestwel raar eigenluk, want ik heb een hele tijd Q en Q2 op netwerk gespeeld en dat boeide me wel...), omdat de besturing imo zwaar zaad is, dus ik heb al die tijd gewoon lekker UT en CS gespeeld :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Soldiers of furtune 2 komt er ook aan. Ik weet niet of dat mischien ook veel gespeelt gaat worden.

• Saekerhett
  • Laatst online: 11:01
Gaan die spellen (SoF2, Quake4, Unreal2) nog een beetje werken op mijn comp? Of wat zou ik motten upgraden? Geforce2 MX vervangen door Geforce3 ofzo?

• Fuelke
  • Laatst online: 13:10

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 13 december 2001 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan die spellen (SoF2, Quake4, Unreal2) nog een beetje werken op mijn comp? Of wat zou ik motten upgraden? Geforce2 MX vervangen door Geforce3 ofzo?
Ja, dat is het beste in jouw geval.

Op m'n verlanglijstje qua FPS staan Unreal 2 , Duke Nukem Forever, Doom 3, Sof 2 (en World Sports Cars ook, ff terzijde)

Over Quake 4 is momenteel hééél weinig bekent dus, toch nog ff wachten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:33

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Het wordt zekerz Quake 4, omdat ik Quake 1 op internet speel en omdat Quake 3 gewoon super veel actie heeft.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:41
Allebei gaan ze aan mijn collectie toegevoegd worden, al verwacht ik meer van U2. Want de makers moeten nog wat bewijzen, maar die van Q hebben dat al gedaan dus ik denk dat die wat minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 13 december 2001 21:50 schreef Fuelke het volgende:
Ja, dat is het beste in jouw geval.
Wat knap dat je dat nou al kunt zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Quake.

* Virgil is een die hard quaker, wel niet zo goed maar wel die hard anti-ut (-:.

kutspel.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Bij mij ligt het er aan waar ik zin in heb. Als ik echt zin heb om domweg snel een game te starten en flink te raggen B-) start ik Quake3 effe op. Maar als ik zin heb in een game met een goeie AI dan kies ik voor Unreal Tournament en dan vooral het level morpheus :P.

Maarruh ik ga voor Unreal 2 als hij uitkomt, omdat die eerder uitkomt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doom 3 ! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS: Condition Zero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spine
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op donderdag 13 december 2001 17:50 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
unreal2 waarschijnlijk, omdat ik tot zover nog niets heb gevonden dat beter is dan unreal1, ook UT niet
unreal all the way! :)

ps.
heej leef jij ook nog :)

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
ik wil ze eigenlijk alle 2 uitproberen >:)
en vergeet Doom3 niet, lijkt me ook wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op donderdag 13 december 2001 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zou gewoon afwachten als ik het niet nu nodig was(in dit geval dus) en later beslissen of die games nog fatsoenlijk liepen op mijn systeem.
Op vrijdag 14 december 2001 09:12 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Bij mij ligt het er aan waar ik zin in heb. Als ik echt zin heb om domweg snel een game te starten en flink te raggen B-) start ik Quake3 effe op. Maar als ik zin heb in een game met een goeie AI dan kies ik voor Unreal Tournament en dan vooral het level morpheus :P.

Maarruh ik ga voor Unreal 2 als hij uitkomt, omdat die eerder uitkomt :).
Morpheus Rules !!! :P .Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit niet de meest gespeelde online multiplayer map is :?

<edit> BTW U(T)2 voor mij aangezien Q3 niet op mijn systeem wil lopen(blue screens |:( ) </edit>

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Dubbelpost |:(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren iets vets gespeeld: Dr. Strangelove 2.0 voor UT. Een soort UT Flightsimulator... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voor U2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Als Unreal II het zelfde prachtige leveldesign krijgt als Unreal I dan wordt U2 zeker mijn favoriet.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:36

me1299

$ondertitel

Unreal II here I come... heb UT helemaal dood gespeeld. Q3 was ik zo op uitgekeken. Ziet er veel te cartoon speelsachtig uit. UT is veel realistischer. Je hebt veel meer bewegingsruimte bij UT.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

ik heb een paar screens van U2 gezien en die zagen er echt mega :9~ uit
verders nog nix van Q3 gehoord

maar ik kijk wel over een paar maanden als ze bijna uit komen. :)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 10:24 schreef jdvanwijk het volgende:

Gisteren iets vets gespeeld: Dr. Strangelove 2.0 voor UT. Een soort UT Flightsimulator... :D
Op [DAMIT] zeker :) Speel ik ook regelmatig. Ik zal eens een strangelove weekend op mijn server starten :)

Verder weet ik niet q4 of U2. De quake 3 engine speelde fijner dan de Unreal engine. Unreal Tournament daarentegen had weer leukere opties. Eerst proberen dan praten we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik voor unreal 2, quake gaat altijd zo snel en is me iets te futuristisch, unreal ook natuurlijk wel futuristisch maar toch iets realistischer qua omgeving en zo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ga voor Unreal..maar zal waarschijnlijk al die andere zooi ook proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unreal2. Ik vind de omgevingen in quake niet leuk. Vage ruimte crap, donkere hollen doodskoppen enzo. Niet mijn stijl in unreal loop je in herkenbare omgevingen.

Maar als ik dan toch moet kiezen wordt het dukenukem4ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Voor Unreal2 komt waarschijnlijk geen Linux port...
(UT was wel een port voor)

Voor Quake4 wel :9~

Dus Quake4 :D

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
UNREAL 2!!! :9~

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 16 december 2001 14:29 schreef Servowire het volgende:
Voor Unreal2 komt waarschijnlijk geen Linux port...
(UT was wel een port voor)

Voor Quake4 wel :9~

Dus Quake4 :D
hoe in godsnaam weet jij van een spel wat pas over een halfjaar (oid) uitkomt of er al een linuxport voor komt? :?
En hoe weet je dat er voor Q4 dan wel eentje uitkomt? Kep over dat hele Quake 4 nog nergens bewijs gezien dat het eraan zit te komen.... :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 11-09 20:32
[no-flame] Linux is niet voor games ;)[/no-flame]

Je kan er nu toch nog nix over zeggen! ik vond zelf EN UT en Quake III top games. Quake III voor de snelle actie. UT voor de "rest" :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
U2.
jeez waarom gaan spelers met een 1 gig proc zeiken over het 'niet kunnen draaien' ..zelfs ik draai de leak op 15 fps op 1024x768 alles high............en niks oced heh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:29 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
Ik zeg maar een woord

(>>> =====U N R E AL======<<<)

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Op zondag 16 december 2001 20:32 schreef Slarioux het volgende:
De eerste quake 4 screenies:

http://www.geocities.com/aragorn_39th/unf/
plat :) ik heb veel q2 gespeeld en daarna voorzichtig met q3 rocket arena begonnen maar quake roeleerde altijd al vond ik nu vooral rocket arena ... ik w8 op quake 4 :)

unreal trekt me niet zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Ik ben ooit van q2 en unreal op Ut overgestapt, vnl omdat de gameplay van quake3 niet echt fijn was vergeleken met q2 (ik vond t nogal zuigen, t was meer een tech demo dan een spel), van quake 4 weet ik alleen dat het niet door id wordt gemaakt (door raven d8 ik), maar ik heb nog geen screens gezien, ik denk dat je eerder doom 3 vs unreal 2 zou moeten bekijken..

En tot nu toe vind ik ze allebei veelbelovend (hoewel ik veel t2 speel en dus een voorkeur voor unreal 2 heb)
[no-flame] Linux is niet voor games [/no-flame]
T heeft niet veel zin te flamen en tegelijk te zeggen dat je dat niet wilt doen ;)
Linux is beter omdat het sneller is...windows is gewoon een minder spelplatform maar heeft nu nog meer spellen.

Ik hoor toch steeds meer geruchten dat naast doom 3 ook unreal 2 in voor linux zal uitkomen (wat ook niet moeilijk moet zijn nu nvidia opengl 1.3 drivers heeft voor linux)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik vind games zoals Quake niet echt leuk om te spelen, omdat ze te onrealistisch zijn. Het is voor even leuk, maar daarna is het niet meer leuk. Ik vind Quake 3 veel onrealistischer dan UT en daarom speel ik liever UT. Maar dat is ook niet echt realistisch en nu ben ik al een maandje verslaafd aan CS :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit geen goede (lees: hele slechte) vergelijking is. Unreal 2 zal namelijk weer een goede SP mode krijgen. Je kan beter Unreal Warfare en Quake 4 vergelijken. En van beide games is nog bijna niks bekend.

Ik ga iig voor Unreal, is toch 'realistischer'. Quake is mij veel te ver van m'n bed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op zondag 16 december 2001 22:33 schreef 007 het volgende:
Ik denk dat dit geen goede (lees: hele slechte) vergelijking is. Unreal 2 zal namelijk weer een goede SP mode krijgen. Je kan beter Unreal Warfare en Quake 4 vergelijken. En van beide games is nog bijna niks bekend.

Ik ga iig voor Unreal, is toch 'realistischer'. Quake is mij veel te ver van m'n bed. :P
Veel zeggen dat Unreal Warfare een RPG soort game zal worden dus dat is ook geen goede vergelijking :P
Je kan beter Ureal Tournament 2 en Quake 4 met elkaar vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:37 schreef Marc00 het volgende:
Veel zeggen dat Unreal Warfare een RPG soort game zal worden dus dat is ook geen goede vergelijking :P
Je kan beter Ureal Tournament 2 en Quake 4 met elkaar vergelijken :)
UT2 = Unreal Warfare... Toch? :? Denk niet echt dat ze van Unreal een RPG gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 16 december 2001 20:27 schreef MaXiMizE het volgende:
U2.
jeez waarom gaan spelers met een 1 gig proc zeiken over het 'niet kunnen draaien' ..zelfs ik draai de leak op 15 fps op 1024x768 alles high............en niks oced heh..
de techdemo is niet representatief voor het uiteindelijk spel......

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op zondag 16 december 2001 22:39 schreef 007 het volgende:

[..]

UT2 = Unreal Warfare... Toch? :? Denk niet echt dat ze van Unreal een RPG gaan maken.
Nee UT2=zeker niet UW, UW zal iets heel anders worden dan UT2 en U2 zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:44 schreef Marc00 het volgende:
Nee UT2=zeker niet UW, UW zal iets heel anders worden dan UT2 en U2 zelf :)
Heb even gezocht, en Warfare is idd niet de opvolger van UT2 (waarschijnlijk). Maar er is verder ook niks te vinden over Warfare als RPG, dus tsja...
It seems the Unreal games are to divide - the multiplayer end of things is to be continued in a game known as Unreal Warfare, whereas the single-player torch is to be passed on to Legend, to create Unreal II.
Allemaal geruchten. Laten we het idd maar houden op UT2 (geen misverstanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Je krijgt toch ->

Unreal 2: singleplayer (of met A.I.'s)/veel missies - 1e kwart 2002
Unreal Tournament 2: vervolg op UT/multiplayerspel (wel engine Unreal 2?) - juni 2002
Unreal Championship: voor de X-box? (andere consoles?)
Unreal Warfare: :? :? :?

Heel ingewikkeld *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal Warfare is de naam van de engine , niet het spel zelf dat de opvolger is van UT. (las Guuske op een leveldesign forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de infogrammes release list kijkt staat daar geen UT 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle 2 gewoon zijn alle2 top spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik w8 gewoon lekker op Quake4 :9~ Unreal blabla :9~ en Doom3 :9~ en New World Order :9~ :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Ik speel CS, Q3 en UT en een zooi Q3 Mods. Gewoon alles spelen.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 16:57 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Ik heb dat juist omgekeerd. Bij UT loop je namelijk of je loopt niet. Met Quake heb je nog zoiets als versnelling en vertraging.
het is gewoon heel anders, maar ik vind q3 veel lekkerder. je kan op 3 snelheden lopen (bunnyhop, rennen, langzaam/stillopen) die bunnyhop is eigenlijk een bug, maar hebben ze erin laten zitten omdat ie gameplay bevorderend is. (vergelijk het met dodgen in UT) alleen dat dodgen krijg je vingerkramp van :)

nah geef mij maar q3, lekker kei hard door zown level rauzen (zonder bunnyhop zou het een vrij langzaam spel zijn imho, vergelijkbaar met UT)

daarnaast vind ik de guns van q3 beter uitgebalanceerd. UTguns zijn gewoon niet kewl genoeg. Rail vs. shockrifle idd. je raakt, maar mist toch in UT.. echt gaar (al is ut insta super simpel) die rocketlauncher is wat te sloom, je kan niet lekker pompen (of lekker hoog rocketjumpen)

q3 guns hebben minder franje qua uiterlijk, maar dat vind ik juist lekkerder. ik bedoel, wat voor nut heeft die leluqe razor gun nou in UT, is toch kut ding. Alleen de minigun en de snipergun in UT zijn vet

al met al, als de gameplay van UT2 en Q4 hetzelfde blijft, ga ik voor q4 (bovendien is de q3 engine ook zoveel rlxter dan die van UT).

Alleen is q3 minder uitgewerkt. er missen in de standaard q3 wat kewle mod features etc. iets wat ik erg goed vind aan UT . alleen UT moet beter uitgebalanceerd worden, en ze moeten nou es een keer TOFFE levels maken daarvoor. ik erger me aan die maps die half 'realistisch' zijn (zoals een fabriek >> Conveyor) en daardoor niet zo leuk spelen als Deathmatch. Ook dit is een kewl aan q3: mooie levels (met curved surfacing :9 )
maar ik ga ervan uit dat q4 en u2 heel anders worden dan UT en Q3, dus het wordt gewoon afwachten op de features. Maar gameplay is voormij erg bepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 21:18 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

plat :) ik heb veel q2 gespeeld en daarna voorzichtig met q3 rocket arena begonnen maar quake roeleerde altijd al vond ik nu vooral rocket arena ... ik w8 op quake 4 :)

unreal trekt me niet zo ...
ra3 owntz :)
grz. ^DL*Kah0ona hoe heet je met ra3? speel je wel es op HSF of Jolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q4, u2, d3 mensen doe niet moeilijk downl... eehhh KOOP ze alle 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal 2 for sure :)
Kijk hoe lang ze al met deze komende opvolger bezig zijn terwijl Quake er meerdere in dezelfde tijd uitbrengt? Of zit ik verkeerd? :?
U2 wordt veelbelovend, als je al ziet wat voor Umods ze KUNNEN maken op de UT 1 engine! De U2 demo is ook al downloadable geloof ik, maar alleen afspeelbaar met een Gforce, tot nu toe, geloof ik. Open de *.unr files eens. Moooooooooiiiiiiiiiiiiiii :9

Quake is ook altijd zo vaag met zn multiplayer mode, terwijl UT voor mijn gevoel ook veel sneller draait. Maar dit zal wel aan mij liggen :P

Bye2
Pagina: 1