Wat betekent foutmelding 49.4C02 op LJ4550?

Pagina: 1
Acties:
  • 697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 08:32
Waar ik werk (nou ja, als ik niet op T.net zit... ;) ) staat een nagelsplinternieuwe HP Laserjet 4550 kleurenprinter. En op het scherm stond "49.4C02 ERROR". Nadat ik dat ding uit- en aangezet had, werkte hij weer, maar ik ben toch benieuwd wat die melding betekent.

Ik heb gezocht op de site van HP (.nl en .com) maar omdat alles van :r HP :r zo ontzettend kut is (flame), en de sites dus ook (flame), kon ik het niet vinden. Geloof me, ik heb drie kwartier gezocht.

Weet één van jullie het?

PS: Als je op de site van HP een zoekopdracht geeft, krijg je heel veel documenten te zien, en allemaal ZONDER de term uit je zoekopdracht. Daar krijg ik hoofdpijn van... |:(

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:07
Bel HP. Duurt ff voor je erdoor bent, maar ik ben altijd wel tevreden over hun service. Heb ze op mijn werk meermalen aan de telefoon gehad en er is daar altijd wel iemand die zoiets weet.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op donderdag 13 december 2001 21:03 schreef BB_ApoC het volgende:
Bel HP. Duurt ff voor je erdoor bent, maar ik ben altijd wel tevreden over hun service. Heb ze op mijn werk meermalen aan de telefoon gehad en er is daar altijd wel iemand die zoiets weet.
Heb HP ook weleens gebeld maar dat kost een bak met geld als je geen service contract hebt voor je Printer c/q plotter.

Iets van 75,- voor een diagnose per telefoon :Y)