Toon posts:

DVD in wodows media player xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in windows mediaplayer (xp) een dvd kijk op mijn TV (tvout via voodoo 3) dan kapt ie er naar een paare minuten mee het geluid loopt door maar het beeld blijft hangen als ik dan de film stop doet het beeld het gewoon weer heeft iemand een idee het is in ieder geval niet de beeldbeveiliging of de standby waant die staat uit

please help me :)

greetz progje

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-03 23:08

Jag

Heb je ooit wel eens die , en . knoppen op je toetsenbord gezien? Moet je eens gebruiken, zijn best leuke knoppen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien gebruik je een expire'de TVtool (dat heb ik :P)>

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

uh, is dat bij al je dvd's zo of alleen bij deze.
kan namelijk aan cd'tje liggen, zo niet dan bestaat er de kans dat je de DEMO van tvtool gebruikt, en dan valt ie naar 10 min terug. dus dat wordt beter softare kopen. En anders moet je je dvdtje met andere software proberen afspelen bijv powerDVD 4.0(XP)als het niet aan 1 van de bovengenoemde dingen ligt!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is bij alle cd's,en ik gerbuik mediaplayer 8 ik denk niiet dat het een trial versie is zit namelijk standaard in win xp,ik weet echt niet waar het aan ligt ik zal in ieder geval dat progje eens proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
heef6t iemand misschien een ander idee? WIl het graag werkend hebben heb namelijk nog 4 films :)
Pagina: 1