Toon posts:

[win XP] audio problemen met PCTV pro

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lui

Het volgende is het probleem. Ik heb een Pinnacle PCTV pro kaartje, maar sinds ik XP heb werkt de audio daarvan niet meer goed. Ik heb de laatste software die ook voor XP geschikt zou moeten zijn gedownload, maar zonder resultaat. Ik heb zo'n soundblaster live 5.1 geluidskaart, maar kan sowieso geen geluid via mijn achterspeakers krijgen (tijdens TV kijken via dat tvkaartje dan) en ook het geluid wat ik op de hoofdspeakers krijg is slecht en ik mis bepaalde tonen.

mzl
Niek

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ik post even een reply, komt ie weer een beetje in de picture. Dit probleem heb ik dus nog steeds. Stemmen zijn meestal bijna onhoorbaar als ik tv kijk via dit kaartje.

groeten

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik was nog even aan het klooien en nu merk ik dat ik tijdens het opnemen wel goed geluid heb. Hoe kan dit??

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 21:08

RA7

hela ik heb hetzelfde probleem, ik heb PCTV Pro en SB Platinum Live, maar geen geluid?

Gaat dit automatisch en intern of moet ik een kabletje pluggen via mn tv kaart naar mn line in van mn SB Live? :|

We are all accidents waiting to happen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Prima dat je de search gebruikt hebt, maar dit topic is wel erg oud :)

Je kan beter een nieuw topic openen in het goede subforum (Audio, Video & HiFi Forum) :)

Dit topic is gesloten.