Muis voor weinig is dit wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 07:02
nauwkeurige omschrijving

Typhoon Draadloze muis
Muis met laadstation

109.95 HFL
49.89
aantal:

Productbeschrijving
Thyphoon Optical RF Mouse Driver voor Win 95/98/200/ ME, NT 4.0 See readme file in Disk A to acces manual for different installation.
Heeft een auto scroll functie zodat u niet de muis ingedrukt door het document hoeft de bladeren. Heeft een auto-start-menu-functie.
opent het startmenu: u postitioneert de muis op de startlijst en u kunt met de zoom in functie het procentueel vergroting.
Home Pionter functie maakt het mogelijk de muis met 1 drukknop automatisch naar het midden van het scherm.
Voordat u de nieuwe muis installeert moet u de oude muis deinstalleren.
Special note: voor het gebruik eerst de muis in de receiver/lader voor het laden van 6 tot 8 uur!
Wanneer het laden klaar is (rode LED) kunt u de muis 3 hele dagen gebruiken. De muis heeft een slaap mode , d.w.z. als u de muis 90 tot 100 seconden niet gebruikt. (Accu Power Protection)
Wanneer de scrolling wheel licht oplicht, dan betekent het dat er een tekort aan vermogen is! Vervang dan de batterijen of u plaatst de muis in de oplader!

Belangrijke aanwijzingen /waarschuwingen
www.typhoonline.com

Productbeschrijving
Optical RF mouse. Radio frequency: 27 Mhz. Double distance of 1.5 M min. Optical sensor detects motion on all kinds of surfaces
Mouse resolution of 400 dpi counts per inch of motion
Connector: PS/2 / USB COMBO

Elders f 129,95

Wie kan mij vertellen af dit een redelijke muis is of niet. En zo ja of hij het doet op win XP. Owja weet iemand toevallig welk merk hierachter staat... (meestal zijn dit producteb van bekendere bedrijven)

De bijbehoorende url: http://62.27.78.28/cgi-bin/pg.exe?00000000000000a30000d1180000000200002ec2

Verwijderd

Jezus, kun je nu overal je hardware kopen? |:(

Verwijderd

En op 27MC? Zullen bakkengebruikers blij mee zijn.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
kheb um en ut is een fijne muis! zeker voor het geld.
Hier waren laatst nog een deel topic's over en zelfs een
revieuw op hardwareinfo.net (wel de trust versie maar is pcies hetzelfde)..

owjah, onder winXP werkt ie ook goed

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Op donderdag 13 december 2001 15:47 schreef 911GT2 het volgende:
nauwkeurige omschrijving

Typhoon Draadloze muis
Muis met laadstation

109.95 HFL -------- > weinig ?
49.89
aantal:

Productbeschrijving
Thyphoon Optical RF Mouse Driver voor Win 95/98/200/ ME, NT 4.0 See readme file in Disk A to acces manual for different installation.
Heeft een auto scroll functie zodat u niet de muis ingedrukt door het document hoeft de bladeren. Heeft een auto-start-menu-functie.
opent het startmenu: u postitioneert de muis op de startlijst en u kunt met de zoom in functie het procentueel vergroting.
Home Pionter functie maakt het mogelijk de muis met 1 drukknop automatisch naar het midden van het scherm.
Voordat u de nieuwe muis installeert moet u de oude muis deinstalleren.
Special note: voor het gebruik eerst de muis in de receiver/lader voor het laden van 6 tot 8 uur!
Wanneer het laden klaar is (rode LED) kunt u de muis 3 hele dagen gebruiken. De muis heeft een slaap mode , d.w.z. als u de muis 90 tot 100 seconden niet gebruikt. (Accu Power Protection)
Wanneer de scrolling wheel licht oplicht, dan betekent het dat er een tekort aan vermogen is! Vervang dan de batterijen of u plaatst de muis in de oplader!

www.typhoonline.com

Productbeschrijving
Optical RF mouse. Radio frequency: 27 Mhz. Double distance of 1.5 M min. Optical sensor detects motion on all kinds of surfaces
Mouse resolution of 400 dpi counts per inch of motion
Connector: PS/2 / USB COMBO

Elders f 129,95

Wie kan mij vertellen af dit een redelijke muis is of niet. En zo ja of hij het doet op win XP. Owja weet iemand toevallig welk merk hierachter staat... (meestal zijn dit producteb van bekendere bedrijven)

De bijbehoorende url: http://62.27.78.28/cgi-bin/pg.exe?00000000000000a30000d1180000000200002ec2

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ja de muis is geloof ik gemaakt door Neolec ( die hebben ze bij Alternate ) en hij is dus al onder de merkamen >> Typhoon , Trust en iig lifetec ( ja van aldi ) verkocht.. IK heb zelf zo 1 van lifetec hierzow en die werkt echt perfect moet ik zeggen heb er geen probleem mee gehad , een goed muisje tis natuurlijk geen Intelli Explorer maar voor het geld heb je echt een leuk muisje :) :)

edit:
ow vergeten te zeggen hij doet het ook onder XP ja tenminste ik gebruik hem nu via XP :) :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

voor het zelfde geld heb je een Logitech Optische...
maar je moet het zelf weten :?

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op vrijdag 14 december 2001 18:26 schreef ko9 het volgende:
voor het zelfde geld heb je een Logitech Optische...
maar je moet het zelf weten :?
Hmmz ja das waar hij is ook wel erg duur waar 911GT2 hem wil kopen ik heb hem toen gekoct voor 79 piek geloof IK :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Voor dat geld heb je ook een intellimouse explorer 3.0 of een nog betere muis dual optical of zo.
Dit ding is helemaal niet goedkoop.
Pagina: 1