Waar haal ik nu zo'n ti500 van leadtek vandaan? Eynstein heeft 'm laatst van z'n lijst gehaald en nog meer bedrijven zeggen dat ze 'm niet op voorraad hebben
. Weet iemand hier waar nog zo'n cool kaartje te krijgen is? Of hoelang dat nog duurt (voor het Acal (leverancier) personeel)?
Waarscchijnlijk pas weer in 2002.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Hij staat bij comptechworld op de lijst, ik denk dat zij hem wel kunnen leveren.
En ook bij ASCI staat ie op de lijst (daar heb ik mijn leadtek Ti-200 vandaan
).
En ook bij ASCI staat ie op de lijst (daar heb ik mijn leadtek Ti-200 vandaan
Verwijderd
Ow? Ik heb gebeld en er is geen een meerOp donderdag 13 december 2001 15:27 schreef TweakGuy het volgende:
Funprice Arnhem heeft er nog 1 liggen
Bij Memo systems in Utrecht (http://www.memo.nl) lagen ze nog, maar da's al een paar dagen geleden. Bel ze voor meer info zou ik zeggen
Verwijderd
Als je hem zo graag wil hebben waarom bestel je hem dan niet.
Hier heb je een duitse winkel die ook naar nederland levert.
www.kmelektronik.de
Hier kunnen ze deze kaart uit voorraad leveren en ook nog goedkoop.....
- LEADTEK Titanium 500TD 64MB AGP GeForce3 (Ret.)
Hij kost hier omgerekend 980 Gulden en hierbij zit al de prijs die je ervoor moet betalen om hem naar nederland te laten sturen.
Bij memo kost hij 1156,94 en dat zijn toch al snel een kleine 175 piek....
Hier heb je een duitse winkel die ook naar nederland levert.
www.kmelektronik.de
Hier kunnen ze deze kaart uit voorraad leveren en ook nog goedkoop.....
- LEADTEK Titanium 500TD 64MB AGP GeForce3 (Ret.)
Hij kost hier omgerekend 980 Gulden en hierbij zit al de prijs die je ervoor moet betalen om hem naar nederland te laten sturen.
Bij memo kost hij 1156,94 en dat zijn toch al snel een kleine 175 piek....
Pagina: 1