Ik zit nog steeds met mijn p2 350 met een multiplier lock.
ik wil hem wel verwijderen maar ik weet niet hoe
wei wel? kun je ff uitleg geven?
ik wil hem wel verwijderen maar ik weet niet hoe
wei wel? kun je ff uitleg geven?
nee dusOp donderdag 13 december 2001 15:14 schreef King.Niek het volgende:
kun je die niet unlocken?
Verwijderd
OMGOp donderdag 13 december 2001 15:15 schreef _LOSS_ het volgende:
Ik wil je graag doorverwijzen naar het volgense adres:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
Verwijderd
Waar zie jij RTFM staan behalve in jouw en in mijn post ?Op donderdag 13 december 2001 15:16 schreef Reda het volgende:
[..]
OMG
is het niveau van GoT alweer gedaald???
Geef die jongen nou gewoon antwoord man.
altijd dat RTFM gezeik hier
lees jij de thread eerst maar eens,Op donderdag 13 december 2001 15:16 schreef Reda het volgende:
[..]
OMG
Verwijderd
Nou dat mag best hoor. Voordat ik hier begon te posten heb ik die ook netjes helemaal doorgelezen.Op donderdag 13 december 2001 15:16 schreef Reda het volgende:
[..]
OMG
[offtopic]Op donderdag 13 december 2001 15:18 schreef Courage het volgende:
[..]
Waar zie jij RTFM staan behalve in jouw en in mijn post ?
jah tuurlijk ik heb hem ook doorgelezen.Op donderdag 13 december 2001 15:19 schreef _LOSS_ het volgende:
[..]
Nou dat mag best hoor. Voordat ik hier begon te posten heb ik die ook netjes helemaal doorgelezen.
Verwijderd
Maar aangezien hij de FAQ nog niet had gelezen heb ik hem wel verder geholpen.Op donderdag 13 december 2001 15:22 schreef Reda het volgende:
[..]
jah tuurlijk ik heb hem ook doorgelezen.
deze jongen vroeg gewoon iets en krijgt dan meteen URL's gepost die verwijzen naar de FAQ.
Op dit board mag je toch je vraag stellen.
Misschien was er wel een uitzondering op de P2 350, want jullie weten ook nog dat er een P2 300 Serie SL2W8 was, dit makkelijk op 504 te klokken was.
lees nou ook eens de eerste 4 posts in deze thread....Op donderdag 13 december 2001 15:22 schreef Reda het volgende:
[..]
jah tuurlijk ik heb hem ook doorgelezen.
deze jongen vroeg gewoon iets en krijgt dan meteen URL's gepost die verwijzen naar de FAQ.
Misschien was er wel een uitzondering op de P2 350, want jullie weten ook nog dat er een P2 300 Serie SL2W8 was, dit makkelijk op 504 te klokken was.
Verwijderd
Er wordt niet alleen naar een FAQ verwezen, maar ook naar een oplossing/antwoord.Op donderdag 13 december 2001 15:22 schreef Reda het volgende:
Verwijderd
ALLEMAAL LULKOEK MET DAN UNLOCK SHIT. (intel)Op donderdag 13 december 2001 15:26 schreef Wild pigeon het volgende:
Sommige PII 350 Slot 1 processoren zijn wel te unlocken!
Ik heb vroeger een PII 350 gehad... en deze liep stabiel op 4*112 ik geloof dat ik toen pin B21 heb afgeplakt (ja gewoon met plakband) ik zou zeggen gebruik de search....
Suc6!
Verwijderd
B21 afplakken is by the way een manier om je FSB te verhogen. Niet je MP.Op donderdag 13 december 2001 15:26 schreef Wild pigeon het volgende:
Ik heb vroeger een PII 350 gehad... en deze liep stabiel op 4*112 ik geloof dat ik toen pin B21 heb afgeplakt (ja gewoon met plakband) ik zou zeggen gebruik de search....
Suc6!
hier staat wat jij bedoelt: het afplakken van pin21 leidt ertoe dat het moederbord automatisch een bussneldheid van 100Mhz instelt. Daar heb je bitter weinig aan op een pentium2-350, want die loopt al op 3.5x100. Op sommige moederborden was het inderdaad nodig om pin21 af te plakken, aangezien die niet een nifty jumper / biossetting hiervoor hadden!Op donderdag 13 december 2001 15:26 schreef Wild pigeon het volgende:
Suc6!
ach...in een volgend leven lach je er om!