Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag had ik mijn mobo binnen gekregen.
Ik alles erin zetten en de computer aangezet maar toen kwam er een soort flits uit mijn voeding :(
bleek later dat mijn broertje aan de spanning van mijn voeding heeft gezeten :(
Is nu alleen de voeding kapot of ook de componenten die erin zitten.
De voeding die ik had is Zalman ST-300BLP met pfc.

Alvast Bedankt

Verwijderd

als je pech hebt heeft allees veels te veel spanning gehad en is nu alles verrot maar dat zul je ff moeten testen door een nieuwe voeding te kopen.........

Verwijderd

was dat je jongste broertje ....??
haha... als ik dat zou hebben, zou ik er wel voor zorgen dat ik de jongste thuis zou worden :9~ :9 :9~ :9 :9~ :9

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

volgens mij gaat alleen je voeding maar kapot, meen dat en aantal luitjes het hier ook al uit hadden geprobeerd op 110V

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Daarom gooie ik altijd een paar druppels superlijm in het rode 110/220 schuifje ...
Heb het eens mee gemaakt dat een stelletje LAMERS op een lan party het leuk vinden om die schuifjes op 110V te zetten terwijl je ff ligt te pitten .
Nou ja de rest kan je er wel bij verzinnen.. BLAMMMM!!!!!
Was gelukkig niet mijn PC maar wel die van mijn buurman naast mij

Verwijderd

Met een goede voeding (zoals die Zalman), ben ik er vrij zeker van dat ie goed genoeg is beveiligd om je componenten nog heel te laten :)

Verder zou ik je broertje een ongelofelijk trap onder zn hol geven zodat hij een halve week niet kan zitten, en daarna even van zijn geld een mooie nieuwe voeding gaan halen.

Bij mij thuis komt niemand aan mn pc :)
Pagina: 1