Toon posts:

een tik om de 6 sec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een pc opnieuw geinstalleerd en nu zit er steeds een tik in om de 6 sec ongeveer.. dan blijft het beeld stil staan.... weet iemand waar aan het ligt?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een tik uit de speakers of uit je kast?

They made me do it.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Volgrens mij heb je een verrotte HDD..
Dit denk ik omdat je beeld telkens ook blijft hangen.
Test deze eens.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Indien tik uit speakers, bij het afspelen van muziek:

Heb je toevallig een dignostisch programma op de achtergrond draaien? of misschien een Asus iPanel?

Probeer een nieuwere codec:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=31921&area=search&ordinal=1

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Laurent
  • Niet online
Zo'n zelfde probleem had ik bij mijn laptop, daarvan was de HD kapot. Een leuke 10GB van IBM, maar als je een beetje normaal de HD ging gebruiken kreeg je een ge-tik wat leek op een omschakeling (HD aan/uit ofzo), en even schokt Windows.

Verwijderd

Topicstarter
nee het is geen tikkend geluid.. het beeld staat gewoon even stil... maar heb de via service pack geuninstalleerd en nu is het weg... maar ja volgens mij heeft deze computer toch echt een via moederbord

• Laurent
  • Niet online
Op donderdag 13 december 2001 15:03 schreef hansaat het volgende:
nee het is geen tikkend geluid.. het beeld staat gewoon even stil... maar heb de via service pack geuninstalleerd en nu is het weg... maar ja volgens mij heeft deze computer toch echt een via moederbord
Wat voor een mobo heb je dan ?

Verwijderd

O je DMA drivers niet geinstalleerd of niet goed.. probeer andere (oudere of nieuwere) via drivers als je echt via mobo hebt

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 18:38

Mystic_X

What does this button do

Ik heb dat ook met mijn via mobo en HD onder XP maar het duurt maar een minuutje of zo.
Ik heb al eens de via drivers on XP geinstalleerd maar die wouden de DMA drivers niet installeren??

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Pagina: 1