Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Duidelijk topic titel bedenken is ook een vak.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Yup, excuses daarvoor...kan ik de topic nog veranderen?
Tnx!Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef johnny appleseed het volgende:
Topictitel aangepast
Verwijderd
post die popup eens... (screenshot actieve venster = alt printscreen)
en ff wat meer info over je systeem (merk processor e.d.)
en ff wat meer info over je systeem (merk processor e.d.)
ben je van netwerkkaart veranderd???
Hmm statisch IP?? Weet alleen dat ik een dynamisch ip heb. Heb met winipcfg deze "geflushed". Nu dom geweest en niet gechecked of het het zelfde is gebleven.
Zit "helaas" nu op mijn werk, dus kan geen printscreentje maken, doe ik vanavond dus ff.
Nee, netwerkkaartje is hetzelfde gebleven.
Nou zegt hier op 't werk iemand dat het kan zijn dat het ip-nr per ongeluk twee keer is uitgegeven?
Zit "helaas" nu op mijn werk, dus kan geen printscreentje maken, doe ik vanavond dus ff.
Nee, netwerkkaartje is hetzelfde gebleven.
Nou zegt hier op 't werk iemand dat het kan zijn dat het ip-nr per ongeluk twee keer is uitgegeven?
Verwijderd
De dhcp server maakt geen fouten, dus ik denk dat het niet daar aan zal liggen. Wat eerder mogelijk is, dat iemand anders die ook bij jou provider zit, zijn ip vast heeft ingesteld. En dat nummer gebruik jij dus ook. Daarom krijg je denk ik dus een conflict.
Zodar de dhcp jou weer een nieuw ip adres geeft ben je er vanaf. Maar goed dit kan lang gaan duren als jij heel vaak je pc hebt aan staan.
Misschien kan je proberen je modem ff te resetten en ook je ip renewen en te releasen in ipconfig of winipcfg.
Als dat niet lukt dan zal ik als ik jou was even je provider bellen, zodat zij maar kijken wie het conflict veroorzaakt.
Zodar de dhcp jou weer een nieuw ip adres geeft ben je er vanaf. Maar goed dit kan lang gaan duren als jij heel vaak je pc hebt aan staan.
Misschien kan je proberen je modem ff te resetten en ook je ip renewen en te releasen in ipconfig of winipcfg.
Als dat niet lukt dan zal ik als ik jou was even je provider bellen, zodat zij maar kijken wie het conflict veroorzaakt.
Tnx voor jullie reacties allemaal!
Na gisteravond weer thuis gekomen te zijn, en m'n pc weer opgestart te hebben, was er niets meer aan de hand.
Waarschijnlijk heeft de "ander" al z'n settings veranderd of de ISP-er gebeld.
Na gisteravond weer thuis gekomen te zijn, en m'n pc weer opgestart te hebben, was er niets meer aan de hand.
Waarschijnlijk heeft de "ander" al z'n settings veranderd of de ISP-er gebeld.
Pagina: 1