Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Via een scriptingtaal lees je een pop3 account uit, dit kan je easy parsen, heb het redelijk vaak in asp gedaan en laatst ook in perl, neem aan dat het in php ook niet errug moeilijk zal zijn.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen enkele programmeer kennis heb mijn collega wel van Visual Basic. We zijn beide netwerk/systeembeheer dus.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Het Echte MannenPlan:
stap 1) koop een Mac
stap 2) pleur er Eudora op
stap 3) stel een filter in dat een AppleScript opstart, en laat die alles afhandelen
aiight.
stap 1) koop een Mac
stap 3) stel een filter in dat een AppleScript opstart, en laat die alles afhandelen
aiight.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Jij betaald?Op donderdag 13 december 2001 14:39 schreef chem het volgende:
Het Echte MannenPlan:
stap 1) koop een Mac
aiight.
Maar je moet idd een programma of script die POP box laten uitlezen en de subjects eruit vissen. Die sla je op in een DB ofzo, en je doet er mee wat je er mee wil doen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ja dat uitlezen is het probleem niet dat lukt wel maar het moet dus automatisch in een Jpg ofzo gezet worden hoe doe je dat? Het is moeilijker dan het lijkt
Pagina: 1