Hehe, had ik eerst ook op www.fokzine.net . Dit is een maandbug en heeft niks met Y2K te maken.. Bij 1998>1999 was dit ook gebeurd. Waarschijnlijke oorzaak is dat Femme in het script date('m',$timestamp); gebruikt om naam #no te krijgen, in dec. krijg je dan 12 en in jan 01. En aangezien 01 != 1 krijg je geen maandnaam. date('n',$timestamp); gebruiken is dan de oplossing want die laat de evt. 0 weg.
Dat probleem ben ik ook tegengekomen toen ik het script maakte, maar dat probleem heeft dus nooit in de uiteindelijk versie van het script gezeten. Ik zie in het nieuws toch echt "Gepost door Femme Taken Donderdag 6 Januari 2000 - 09:28" staan.
Ik heb het nog steeds, zowel thuis als op mijn werk. Jammergenoeg kan ik hier geen screenshot uppen, anders had je het zelf kunnen zien...
Update: de nieuwspagina zelf gaat goed, alleen de Title-tag geeft nog de verkeerde datum aan:
Update: de nieuwspagina zelf gaat goed, alleen de Title-tag geeft nog de verkeerde datum aan:
Daar staan dus 2 spaties tussen.Tweakers.net - Nieuws van Donderdag 06 2000
Wazig... kweet zeker dat ik 't ook gezien heb..
Hmm ik heb te vroeg gejuicht... ik heb nog steeds het oorspronkelijke probleem...
Toch nog even...
Ik ben erachter wat het probleem is! Er staat nog een link op de frontpage verkeerd. Als ik een willekeurig nieuwsbericht (1 bericht dus) laat zien gaat alles goed. Als ik alle nieuwspostings van een dag laat zien en ik gebruik daarvoor de link die onder de headlines staat, niet degene uit het menu dus, krijg ik een link naar de pagina nieuws2.php3. En daar gaat het niet goed, de update tracker gaat zelfs verkeerd. Gebruik ik de link uit het menu dan wordt ik doorgelinkt naar nieuws.dsp, een daar gaan alle datums goed, behalve in de titlebar (de head-tags dus). Getest in IE5 en NS4.61, en ze geven dezelfde fouten op beide pagina's. Dus zou je de link op de frontpage aub willen wijzigen?
Ik ben erachter wat het probleem is! Er staat nog een link op de frontpage verkeerd. Als ik een willekeurig nieuwsbericht (1 bericht dus) laat zien gaat alles goed. Als ik alle nieuwspostings van een dag laat zien en ik gebruik daarvoor de link die onder de headlines staat, niet degene uit het menu dus, krijg ik een link naar de pagina nieuws2.php3. En daar gaat het niet goed, de update tracker gaat zelfs verkeerd. Gebruik ik de link uit het menu dan wordt ik doorgelinkt naar nieuws.dsp, een daar gaan alle datums goed, behalve in de titlebar (de head-tags dus). Getest in IE5 en NS4.61, en ze geven dezelfde fouten op beide pagina's. Dus zou je de link op de frontpage aub willen wijzigen?
Ow thanx, ik het 't geloof ik al gefixt. De oude *.php3 files moeten ein'k weg, maar aangezien ze nog gelinkt zitten in search engines enzo laat ik ze nog staan.
Pagina: 1