Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Hmm, kun je het ook op een server zetten die drie kwartier later nog bereikbaar isOp donderdag 13 december 2001 14:14 schreef Mobster het volgende:
<font size=3 color=red>X</font>
Edit: nu doet ie het weer
maar net was ie een paar minuten off-line waarschijnlijk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hij doet het nog steeds hoor (bij mij tenminste)Op donderdag 13 december 2001 15:07 schreef KoW het volgende:
[..]
Hmm, kun je het ook op een server zetten die drie kwartier later nog bereikbaar is
En er is nog een vervolg
Er zijn er nog meer, maar misschien is het makkelijker om de url te geven en dan moet je op next drukken.
http://www.reallifecomics.com/d/20010508.html
Zo beter???
ROFLOL hij is steen goedOp donderdag 13 december 2001 15:19 schreef Mobster het volgende:
En er is nog een vervolg
JAAAAAAEr zijn er nog meer, maar misschien is het makkelijker om de url te geven en dan moet je op next drukken.
Zo beter???
ik lig hier in een deuk
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Haha... die's vetOp donderdag 13 december 2001 15:19 schreef Mobster het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds hoor (bij mij tenminste)
En er is nog een vervolg
[afbeelding]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

(heb dus bijna alles nu gelezen, echt dikke L