Toon posts:

mpeg vs quicktime vanuit flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben bezig met een site waar showreels getoont moeten worden. Deze showreels worden naar mpeg geconverteerd zodat iedereen mac/win de films kunnen zien. Nu wil ik wel dat er een pop-up venstertje komt waar deze films in vertoont worden, dus zonder windows media player schermgedoe eromheen enzo. met livestage voor quicktime is dit allemaal mogelijk maar dan kunnen weer alleen de mensen die al quicktime geinstalleerd hebben deze bekijken, is er niet ook zioiets voor mpeg maar dan zonder quicktime? dus pop-ups vanuit flash voor een mpeg die ook zonder QT afgespeelt kan worden? t mooiste blijft natuurlijk QT maar de vereiste is dat iedereen dit standaard moet kunnen bekijken....

design@detronicfunk.nl :7

Verwijderd

kun je die quicktime niet in een aparte flashmovie importeren en dan loadmovie doen? of denk ik nu te simpel?

Verwijderd

Topicstarter
nou als je je QT films naar mpeg converteerd zijn ze zeker veel kleiner dan swf files....enne aangezien t om aardig wat films gaat leek me t slim in mpeg te doen. Maar overigens is dat wat jij zei met loadmovie nog t enige wat echt gelukt is. dank