Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Valve neemt cheaten in CS eindelijk serieus...

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
I also just wanted to mention a quick update on the cheating issues with the HL engine and associated mods. This is something we get a bunch of e-mail about and are very aware of the problem. The news is that Valve is currently working on a new cheating solution that should prove more effective than current delayed fix in next patch system. Word from Doug Lombardi at Valve is that they will release some information on this in the coming week or two and that they are shooting for a rollout of this solution around the holidays. As always with any software, this is tentative. Thanks for your patience and understanding.

Bron: www.counter-strike.net
Het werd tijd... :(

Signature?

Verwijderd

Ik ben toch al gestopt, al die fuc.king cheaters!! :r
En dan kun je ook 6 uur genieten om cheat vrij te spelen en daarna zijn de eerste cheats alweer klaar :(

sorry voor het afkraken hoor, maar dat ligt niet aan jou maar aan 40% van de CS community of misschien wel meer :'(

Klere cheaters! :(

Verwijderd

toen ik nog speelde gebruikte ik altijd punkbuster, werkte volgens mij wel.

ik werd iig niet meer als loslopend vee afgeslacht :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op donderdag 13 december 2001 13:59 schreef Bramk het volgende:
En dan kun je ook 6 uur genieten om cheat vrij te spelen en daarna zijn de eerste cheats alweer klaar :(

sorry voor het afkraken hoor, maar dat ligt niet aan jou maar aan 40% van de CS community of misschien wel meer :'(

Sure sure.. gewoon goede servers uitzoeken..

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

idd, ik speel veel op rentOne, daar doen ze er alles aan opm ze te stoppen. Jedi (helpt goed) en soon paladin (schijnt ook goed te helpen. Verder komen er vaak dezelfde mensen waarvan je gewoon weet dat ze eerlijk spelen omdat het allemaal vrienden van je worden.. Zulke servers zouden ze vaker moeten hebben..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-11 14:37
Ben zo goed als gestopt met CS.
Al die pukkelige pest pubers met hun klere cheats..
Kan me snog steeds boos maken over die pest gozers.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:22

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik speel vaak op UK2.NET, daar kwamen op een gegeven moment ook wat cheaters langs, ik heb mij toen succesvol ontwikkelt in de techniek 'Annoy-The-Cheater-So-He'll-Leave'. Nu is er de serverside cheatdetection, weet niet hoe up-to-date die nu is, maar er zijn in iedergeval serverside cheat detectors die de laatste OGC cheat vinden (6.1 schijnt). Dit zijn de Jedi en Diselusion(ofzo) plugs ins voor de AdminMod. Zo.

oogjes open, snaveltjes dicht

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

yup, jammer alleen dat demon enzo die updates niet gebruikt. Daar zie je echt de slechtste n00bs cheaten, gebruiken ze OGC gaan ze nog dood ook. Ik bedoel maar, als jij iedereen om je heen kan zien en je maakt 100% headshots en je gaat dood, nou dan ben je dus echt triest. Ik heb ook een goede gast zien cheaten en die kreeg 88-0 in de eerste 20 minuten. Toch leuk dat HLTV, je haalt de cheaters er zo uit :+

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Ik had eerst ook van een cheater gehoord dat je kunt zien wie er nog cheat :? is dat waar?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Eindelijk, maar of het ook wat uit maakt :?

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-10 09:11
Ik denk neit dat cheats ooit gestopt kunnen worden.
Tenzij valve gewoon custom scripts, models, sprite's en al die dingen gewoon niet toelaat. Als ze doen van: alleen met de originele bestanden kan je spelen. Dus als er een xtra file in je HL dir zit, pech gehad. Sja wel jammer voor de mensen die van custom skins houden etc. maar eht moet dan maar.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op donderdag 13 december 2001 17:56 schreef Lawtje.com het volgende:
Tenzij valve gewoon custom scripts, models, sprite's en al die dingen gewoon niet toelaat. Als ze doen van: alleen met de originele bestanden kan je spelen. Dus als er een xtra file in je HL dir zit, pech gehad. Sja wel jammer voor de mensen die van custom skins houden etc. maar eht moet dan maar.
Half-llife engine is gewoon gaar. In SF wordt veel minder gecheat, volgens mij is het bij TO ook niet zo heel erg hoor

tampert, kriminalpolizei

• .GoO
Op donderdag 13 december 2001 18:04 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Half-llife engine is gewoon gaar. In SF wordt veel minder gecheat, volgens mij is het bij TO ook niet zo heel erg hoor
Omdat die spellen veel minder populair zijn, en er dus ook minder animo voor cheats is..

Verwijderd

werd f*cking tijd, gister weer een war verloren door cheaters, en die gasten waren goed in het verbergen erin, maar tegen zo`n clan hadden we niet zo gruwelijk kunnen verliezen.
Eerst met 0-6 voor komen te staan en dan vervolgens compleet de kanker in gerushed worden, dat kan niet.
Ok dat we verliezen is mogelijk maar niet met zulke scores.

Ik denk dat ik eens een flinke pauze neem en als cheaters niet meer kunnen spelen, dan ga ik maar weer eens verder, want hier word ik kots ziek van :r :r :r :r

/me vraagt zich af hoeveel "top" clans er dan zullen verdwijnen

• .GoO
Op donderdag 13 december 2001 18:08 schreef tva_goku het volgende:
werd f*cking tijd, gister weer een war verloren door cheaters, en die gasten waren goed in het verbergen erin, maar tegen zo`n clan hadden we niet zo gruwelijk kunnen verliezen.
Eerst met 0-6 voor komen te staan en dan vervolgens compleet de kanker in gerushed worden, dat kan niet.

Ik denk dat ik eens een flinke pauze neem en als cheaters niet meer kunnen spelen, dan ga ik maar weer eens verder, want hier word ik kots ziek van :r :r :r :r

* .GoO vraagt zich af hoeveel "top" clans er dan zullen verdwijnen
:Z echt zo'n noob opmerking van iemand die iedereen voor cheater uitmaakt.. Voor de 100e keer, als je iemand voor cheater uitmaakt, post er dan op zn minst een screenshot of een demo bij..

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 18:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

:Z echt zo'n noob opmerking van iemand die iedereen voor cheater uitmaakt.. Voor de 100e keer, als je iemand voor cheater uitmaakt, post er dan op zn minst een screenshot of een demo bij..
ass, oh ja, ik ben een super noob, speel het pas 2 jaar dus ik ben de grootste noob die op deze aardkloot rond loopt.

Ik maak niet snel mensen uit voor cheater, eigenlijk haast nooit, maar dit was te bizar, ze wisten waar je zat, gelijk headshots om hoekjes heen etc.

Maar ik ben voor de rest niet boos, het is maar een spelletje, ik zit nu op school dus demo`s kan ik niet posten, en ik heb de webspace er ook niet voor.

Mijn clan heeft z`n eigen server, en ik begin al aardig goed te worden in de cheaters eruit te vissen. Dus, ja wat moet je ermee, we hebben die war gewoon geconfirmed, geen zin om moeilijk erover te gaan doen. Ik denk dat ik maar eens wolfenstein ga proberen, kijken of dat een beetje lekker gaat.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
mee eens aarzje.. wij hebben ook welles dat we 10-0 voorstaan en nog verliezen..das gewoon omdat je je concentratie verliest en gaat aanklooien.. en om cheaters maak ik me echt niet meer druk..lekker boeien :Z

dunno

• .GoO
Op donderdag 13 december 2001 18:14 schreef tva_goku het volgende:

[..]

ass, oh ja, ik ben een super noob, speel het pas 2 jaar dus ik ben de grootste noob die op deze aardkloot rond loopt.

Ik maak niet snel mensen uit voor cheater, eigenlijk haast nooit, maar dit was te bizar, ze wisten waar je zat, gelijk headshots om hoekjes heen etc.

Maar ik ben voor de rest niet boos, het is maar een spelletje, ik zit nu op school dus demo`s kan ik niet posten, en ik heb de webspace er ook niet voor.

Mijn clan heeft z`n eigen server, en ik begin al aardig goed te worden in de cheaters eruit te vissen. Dus, ja wat moet je ermee, we hebben die war gewoon geconfirmed, geen zin om moeilijk erover te gaan doen. Ik denk dat ik maar eens wolfenstein ga proberen, kijken of dat een beetje lekker gaat.
Zeg niet dat je een noob bent, alleen dat het een noob opmerking is.. En ik zeg ook niet dat het geen cheaters waren, zeg alleen dat je altijd bewijs moet hebben, en als je dat niet hebt gewoon je mond moet houden en niet moet zeuren.. Ik heb ook wel tegen verdachte clans gespeelt, maar als ik het niet hard kan maken dan hou ik mn mond erover..

Hoop dat met de komst van Global Operations/CS: CZ het aantal cheats en cheaters zal afnemen... Hoewel het waarschijnlijk wel nooit helemaal cheat-vrij zal worden..

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11 17:01
hier schreef Fox een verhaal met Vos zijn login naam :)

zie post hieronder:

||
||
||
\ /

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:51

Vos

AFCA

Op donderdag 13 december 2001 15:07 schreef vacuumcleaner het volgende:
Ben zo goed als gestopt met CS.
Al die pukkelige pest pubers met hun klere cheats..
Kan me snog steeds boos maken over die pest gozers.
is dom van je...jij doet juist wat ze willen
jij zegt vast op een server: kut cheater rot op blabla
dat willen ze juist horen...ze cheaten om o.a. jou te irriteren

als er cheaters op een server zitten...die er volgens velen hier TERINGVEEL zijn (ik zie ze echter nie zoo vaak...) ZOEK DAN EEN ANDERE SERVER !!!!

ik word zolangzamerhand gek van het gezeik
je kan er nix aan doen...dus wat heeft dat gezeur voor nut !? nix idd....

en als je er wat aan wilt doen, ga dan aan een anti-cheat prog meewerken ofzo...

ik irriteer me meer aan de bugs in cs + newbies dan aan cheaters...

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

Op donderdag 13 december 2001 17:56 schreef Lawtje.com het volgende:
Dat is het juist: dat maakt niet uit. Cheaten bij CS is hacking: daardoor kun je juist niet controleren of het de orginele bestanden zijn. Ik geef je gelijk in dat cheats niet gestopt kunnen worden, dat heeft niks met HL engine te maken. Als iemand een cheat voor Pong wil maken kan dat ook: alleen weinig animo.

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 13:59 schreef Bramk het volgende:

40% is dus wel dik overdreven, ik hou het op 5%..

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 18:16 schreef RoVe het volgende:
mee eens aarzje.. wij hebben ook welles dat we 10-0 voorstaan en nog verliezen..das gewoon omdat je je concentratie verliest en gaat aanklooien.. en om cheaters maak ik me echt niet meer druk..lekker boeien :Z
Helemaal mee eens :)

Mensen maken andere uit voor cheater zodra die iets doet dat zij niet kennen..

Das dus vrij snel bij sommige mensen ;)

Verwijderd

CS moet je gewoon over LAN spelen (een man of 6 tot 10), dan heb je geen cheaters en als je er wel 1 hebt dan sla je hem op zn bek :P!

Verwijderd

haha ja dat klopt :)

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 20:25
Op donderdag 13 december 2001 19:10 schreef Ro2 het volgende:
CS moet je gewoon over LAN spelen (een man of 6 tot 10), dan heb je geen cheaters en als je er wel 1 hebt dan sla je hem op zn bek :P!
Mee eens, doet ik ook alleen maar :) ( * equationunequal heeft casema :r )

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Weet je wat pas zou schelen !
(MEER) ADMINS!!!
software als pb helpt echt niet altijd hoor, je moet gewoon zorgen dat er bijna alijd wel een admin in een server zit
maar het valt mij idd op, er wordt steeds meer gecheat...

• .GoO
Op donderdag 13 december 2001 20:09 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Weet je wat pas zou schelen !
(MEER) ADMINS!!!
software als pb helpt echt niet altijd hoor, je moet gewoon zorgen dat er bijna alijd wel een admin in een server zit
maar het valt mij idd op, er wordt steeds meer gecheat...
Onzin, wordt net zoveel gecheat als een half jaar terug, alleen hoor je nu al die noobz erover zeuren.. En meer admins helpt echt niet, omdat een cheater nou eenmaal moeilijk te herkennen is..

Verwijderd

omdat een cheater moeilijk te herkennen is?! echt niet dus he(meestal) En admins hebben dat heus wel door, bovendien kennen ze de meeste spelers, zodat admins weten, dat die in elke geval niet cheaten met een hoge score

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 18:51 schreef Paestero het volgende:

ja je bent wel goed,

zo wou je dat even horen ?

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op donderdag 13 december 2001 14:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vind ik ook!
Ik heb lang gezeikt over cheaten.. maar wat doen we eraan?? Dus -> Gewoon goeie servers vinden. Over het algemeen dus de niet-nederlandse servers...
Klink lullig maar nederlandse servers zijn erg cheateraantrekkelijk.

UK2 bijvoorbeeld heeft een OGC check en een cheater policy. best wel "impressive". Leuke servers naar mijn ogen..

:)

• .GoO
Op donderdag 13 december 2001 20:12 schreef TheRealFreeMan het volgende:
omdat een cheater moeilijk te herkennen is?! echt niet dus he(meestal) En admins hebben dat heus wel door, bovendien kennen ze de meeste spelers, zodat admins weten, dat die in elke geval niet cheaten met een hoge score
Yeah rite, wat een onzin.. Het grote probleem met cheaters is JUIST dat ze bijna niet te pakken zijn.. Oke, je hebt ook van die noob cheaters die heel duidelijk gewoon tegen een maar gaan staan schieten, maar daar heb ik het nu niet over.. Admins doen vaak maar wat..

• MWAD
  • Laatst online: 30-10 07:57

MWAD

Morron With A Dress

JAH dat is elke keer zo ga je net ff lekker 22 - 4 (ofzow)

krijg je van dat geouwehoer aan je kop vanb Cheater

WALLHACK!!! (omdat je ze hoort)

dat ben ik echt zat :r

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

Weet je wat nu nog erger is (ik speel altijd al UK2), dat gezeik over cheaters, ik kan bijna een bind aanmaken met say"This server has an anti-cheat feature", ik heb m'n nick op een geven moment in die tekst veranderd.

• DeX

DeX

Op donderdag 13 december 2001 20:22 schreef El_Mundo het volgende:
Weet je wat nu nog erger is (ik speel altijd al UK2), dat gezeik over cheaters, ik kan bijna een bind aanmaken met say"This server has an anti-cheat feature", ik heb m'n nick op een geven moment in die tekst veranderd.
wat wil je daarmee zeggen eigenlijk?

Vind je UK2 nou goed of slecht?

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

UK2.NET is goed, maar die zeikerds. Je zegt, er is aan anti-cheat, ze blijven doorgaan, voten blabla. Ookal cheat diegene, mekkeren helpt niet. Net als mensen die nextmap vragen op een Dust only server.

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39
(jarig!)
Het zal eens tijd worden, maar op lans is het nog steeds het leukst!

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 19:10 schreef Ro2 het volgende:
sjeesus , het is maar een spelletje hoor....

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmmm ik ben ook al een tijdje gestopt met CS en heb me gericht op RTCW ....maar volgens mij gaat dat ook niet lang goed en is dat spel ook weer verziekt door de lame cheaters :(

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 14:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

rofl jij denkt dat er cheat vrije servers zijn?

ik kan je vertellen.. ik heb een opengl hack en die werkt overal.. cs is een n00b spelletje :) flame flame :)

quake 2 owned yoo ;P

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 20:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Onzin, wordt net zoveel gecheat als een half jaar terug, alleen hoor je nu al die noobz erover zeuren.. En meer admins helpt echt niet, omdat een cheater nou eenmaal moeilijk te herkennen is..
echt typisch zon cs speler jij, denken dat ie vet leet is enzo echt blaat zie hem hier een attitude hebben dan
beetje onzin blaten hier van dit en dat
echt walgelijk :r

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 18:51 schreef Paestero het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :)

Mensen maken andere uit voor cheater zodra die iets doet dat zij niet kennen..

hier nog zon cs gast gatver ik kots op die "scene"

velen met mij..

sorry dat ik tweakers moet vervuilen met mn onzin maar ik haat cs en kon het niet laten om hier f wat posts te maken op die cs lui met hun arrogante gedoe stelletje lamers

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 18:08 schreef tva_goku het volgende:

/me vraagt zich af hoeveel "top" clans er dan zullen verdwijnen
Ga jij je mond eens spoelen. Met ziektes smijten is nergens geod voor.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
kreeg gister een complimentje
kwas de enige gozer die zonder cheats echt goed was ;)
cheaten is lame en het verziekt het spel.
ik zag gister ook 2 admins cheaten
144-2 en 130-3 of zoiets continue headshots (met een ping van 300) precies weten waar iedereen zit. later gaven ze ook toe dat ze wat cheats aan het testen waren |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• DeX

DeX

ik heb 1 keer meegemaakt dat ik bovenaanstond met iets van 18 - 6. vraagt er eentje: "what cheats are you using?"
dus ik zei: "None.." (Doe nooit aan dat soort lame gedoe)

Begint iedereen te vragen waar ik mijn cheats vandaan haal enzo. En als ik zei dat ik ze nooit gebruikte.. boden ze me een plaats in hun clan aan. :r

Dus ze vinden het vreemd dat je zonder cheats goed kan zijn...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 13 december 2001 14:19 schreef chill het volgende:
toen ik nog speelde gebruikte ik altijd punkbuster, werkte volgens mij wel.

ik werd iig niet meer als loslopend vee afgeslacht :P
Daar doelt bovenstaande spreker ook op. Toen PB net uit was kon je 2 weken zonder opmerkelijk last te hebben van cheaters, maar na 2 weken begon het cheaten weer en moest men wat nieuws gaan vinden, het is nu 2 en een halve maand later :(

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Eindelijk, niet dat het zou helpen, een paar klerelijers op school zijn bezig met punkbuster client aan te passen dat daar ook een aimbot ed inkomt. Ik :r op die mensen. Ennieweeys, ik blijf toch liever in me vertrouwde quake omgeving.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Ik werd gister met een 5-4 score en een ping van 200 ook voor cheater uitgemaakt(op het geliefde strikerz). Dus ik vraag of ie er vaker kwam, ja zegt ie.
Dus na die tijd even zijn stats opgezocht. Heeft ie een skill rating van 0.22
500 kills 2200 deaths.....en dat scheld mij uit voor cheater.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 21:04

bAdmuTs

mAzE

Ik :r ook op cheaters maar ik laat mijn plezier niet zomaar verneuken door een paar van die zielige lame ass bitch cheaters. Het spel is gewoon te verslavend om er mee te stoppen >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Tekielja
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 00:24 schreef SamoTh het volgende:

[..]

goh, origineel icoon!

• MartNL
  • Laatst online: 13:41

MartNL

Op vrijdag 14 december 2001 00:24 schreef SamoTh het volgende:

[..]

Damn een spelletje, ik dacht dat het echt was.
Pagina: 1