Reageren van modje op verzoek/vraag/opmerking/...

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:26
Is het voor de modjes eignelijk de gewoonte om minstens een keer te reageren op verzoeken/vragen/opmerkingen/whatever die zij ontvangen?

'k Heb onlangs slotje gekregen die misschien wel terrecht was, maar ik had toch wel enkele redenen om het topic toch open te laten/weer te openen.
'k Heb dan ook een icq berichtje naar betreffende mod gestuurd maar tot op heden geen antwoord. Niet eens bevestiging dat ie't dicht houdt ofzo.

Misschien toch een puntje waar men nog op kan letten? Of krijgen jullie echt teveel van zulke zooi binnen? Dan verplicht je natuurlijk wel dat iemand die niet akkoord is om een topic erover te openen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mag ik er wel ff op wijzen dat ICQ de laatste tijd nogal brak werkt. Vanaf linux computers schijnt het echt klote te zijn en zelfs hier thuis via het netwerk komen sommige berichten niet of _heel_ laat aan... Kan natuurlijk zijn dat dat bericht niet aangekomen is.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Via ICQ kan ik me voorstellen dat er niet gereageerd wordt. Ik zit er ook hard over na te denken om 'laat niets meer zien, behalve van mijn lijst' optie (schijnt er te zijn :P) aan te zetten. Dat kan dus het geval zijn... Verder kan het ook gewoon brak zijn, of zou je in een ignorelist kunnen staan.. kan allemaal en mag ook allemaal (ik ignore via ICQ wie ik wil iig, heeft niets met GoT of me so called funcitie hier te maken).

Op een webmessage reageer ik al helemaal niet meer, omdat dat gewoon irritante dingen zijn :o.

Op mail die naar het tweakers adres gestuurd is, zou wel gereageerd horen te worden (wel zo netjes). Op topics in LA wordt trouwens altijd gereageerd. :) (als het goed is ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat mods HEEL druk zijn, denk dus niet dat ze overal op gaat reageren, maar denk wel dat ze 9 v/d 10 keer kijken wat je bedoelt, maar alleen geen feedback naar jou toe geven.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 13 december 2001 14:06 postte JvS een idee wat ik meteen uitgevoerd heb:
Bij deze heb ik dat maar ingesteld, ik word de laatste tijd doodgegooid met ICQ berichten over pr0n en reclame enzo, daar wil ik vanaf. Dus vanaf nu (zie sig) moet je me eerst ff authorization vragen op ICQ en dan je vraag sturen. Ik weet dat dit lastig is, maar op de een of andere manier krijg ik gewoon errug veel spam en daar wil ik vanaf :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Grrrrrene/ICQ-settings.gif

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

een ICQ berichtje wil ik nog wel eens wegklikken of whatever, bovendien komt idd niet alles aan, soms dan kom je 'ff snel' online om iets te doen of op te zoeken en dan krijg jenet zo'n bericht... en heb trouwens ook niet altijd zin daarin :o mailtje is beter, kun je reageren wanneer je zelf wilt :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:26
Okies, maar een poos geleden kreeg'k nog te horen dat'k ICQ maar moest gebruiken. Daar is helemaal geen auth. voor nodig en die troep.
Niet zo dus.
Sgoed, voortaan via mail. Iedere op heeft toch een nick@tweakers.net email adres?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op donderdag 13 december 2001 14:06 schreef JvS het volgende:
Op een webmessage reageer ik al helemaal niet meer, omdat dat gewoon irritante dingen zijn :o.
Sorry hoor, maar waarom zit die feature dan op GoT ?
Ik krijg af en toe ook zo'n ding als iemand weer een linkje wil ofzo. En dan vullen ze het nog niet goed in, zodat ik ze niet direct iets kan terugsturen (via icq bv. ).

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 13 december 2001 16:15 schreef poohbeer het volgende:
Okies, maar een poos geleden kreeg'k nog te horen dat'k ICQ maar moest gebruiken. Daar is helemaal geen auth. voor nodig en die troep.
Niet zo dus.
Sgoed, voortaan via mail. Iedere op heeft toch een nick@tweakers.net email adres?
Ja en nee, Johnnyappleseed is op johnny@tweakers.net bereikbaar (weet ik toevallig), verder klopt het allemaal wel denk ik :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ik denk dat 90% van de modjes wel zal reageren via ICQ, maar een enkele keer kan het voorkomen dat het er ff bij inschiet ofzo...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 13 december 2001 16:23 schreef Lampie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar waarom zit die feature dan op GoT ?
Ik krijg af en toe ook zo'n ding als iemand weer een linkje wil ofzo. En dan vullen ze het nog niet goed in, zodat ik ze niet direct iets kan terugsturen (via icq bv. ).
Sja, ik heb niet gezegd dat die dingen in GoT horen en nergens staat dat wij er op moeten reageren :o.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 13 december 2001 16:28 schreef Tom het volgende:
ik denk dat 90% van de modjes wel zal reageren via ICQ, maar een enkele keer kan het voorkomen dat het er ff bij inschiet ofzo...
Ik reageer ook wel. Maar ik reageer beter via ICQ. Ik reageer ook wel eens op m'n vrienden helemaal niet.

Pagina: 1