Toon posts:

laptop aan radio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil me laptop dus aansluiten aan de radio.
alleen me radio heeft geen line-in of iets anders het enige is.
een aansluiting voor de koptelefoon.
Kan ik hem via die aan sluiting toch aansluiten op een of andere manier?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je wil radio opnemen met je laptop ?

dat gaat dus niet lukken zonder line in

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
nee, geen radio opnemen met me laptop maar.

Het geluid van me laptop moet uit me radio komen.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

je hebt van die cassettes om je discman of mp3 speler via je line out op je autoradio aan te sluiten, mischien is dit een mogelijkheid....

suc6

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Klopt je hebt van die cassette bandjes die je in je radio kan stoppen, en een line In op zit
vroeger gebruikt om cd speler op aan te sluiten

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik , daar dacht ik zelf namelijk ook al aan.

maar die casettes zijn voor autoradios en die gleuven zeg maar waar je je casette in doet blijft open zodat je er een draad uit kan komen die weer aan de discman kan ect.

maar als ik die in me radio wil , daarmee bedoel ik dus gewoon me thuisradio zeg maar :)
dan moet het klepje gewoon dicht anders kan die casette er niet in dus ik denk dat zon casette om je dicman ect, aant sluiten op je radio niet kan. Want dat draadje naar je discman moet dat uit je casette klepje rommelen?
(hoop dat het beetje duidelijk is)
:)

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op donderdag 13 december 2001 14:06 schreef intercrazy het volgende:
ja dat weet ik , daar dacht ik zelf namelijk ook al aan.

maar die casettes zijn voor autoradios en die gleuven zeg maar waar je je casette in doet blijft open zodat je er een draad uit kan komen die weer aan de discman kan ect.

maar als ik die in me radio wil , daarmee bedoel ik dus gewoon me thuisradio zeg maar :)
dan moet het klepje gewoon dicht anders kan die casette er niet in dus ik denk dat zon casette om je dicman ect, aant sluiten op je radio niet kan. Want dat draadje naar je discman moet dat uit je casette klepje rommelen?
(hoop dat het beetje duidelijk is)
:)
dat draadje is meestal niet zo dik. Ik heb het op mijn stereo zonder line-in ook wel eens geprobeerd, en dat werkte.

Maar om nou speciaal zo'n bandje te gaan kopen voor je radio... Beter misschien even doorsparen voor iets met een line-in, desnoods ga je even naar de plaatselijke rommelmarkt.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik denk dat je zo draadje best door een kier in dat klepje krijgt. anders boor je een gat oid.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Dat draadje is ongelovelijk dun. We verkopen ze bij Conrad ook wel.

Heb je ook geen phono-line-in op je radio? Want daar hebben we namelijk ook wel blokjes voor om die voorversterker van de phono-line-in "uit te schakelen".

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201029081008251735&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=122961&TK_PAR[MEDIUM]=

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 14:55 schreef Spor het volgende:
Dat draadje is ongelovelijk dun. We verkopen ze bij Conrad ook wel.

Heb je ook geen phono-line-in op je radio? Want daar hebben we namelijk ook wel blokjes voor om die voorversterker van de phono-line-in "uit te schakelen".

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201029081008251735&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=122961&TK_PAR[MEDIUM]=

phono-line in?? ik zou niet weten wat t is.
Ik heb als enigste wel een koptelefoon aansluiting, mis kan je daar wat mee?

Verwijderd

als je radio (ik neem aan dat je je hifi-set bedoelt) geen beschikbarte ingang heeft lijkt het me lastig om je laptop daar op aan te sluiten....

en om nou met van die cassettes te werken.....tja, is niet echt wat ik zou doen, maar het lijkt me de enige manier om je geluid in dat ding te krijgen
Pagina: 1