Ik heb een Geforce2 Ti200, maar in verschillende spellen haalt hij de 1024x768 niet. Zodra ik hem instel, gaat mijn monitor op zwart. Mijn desktop draait wel op 1024x768. Iemand een id/opmerking/suggestie?
Op welke hertz staat je monitor? Misschien dat je monitor de resolutie niet aankan?
Neem aan dat je Win2k of XP draait, dan gewoon ff bij eigenschappen van je monitor de hertz lager zetten, dan werkt et waarschijnlijk weer wel...
succes
Neem aan dat je Win2k of XP draait, dan gewoon ff bij eigenschappen van je monitor de hertz lager zetten, dan werkt et waarschijnlijk weer wel...
succes
Signature?
Verwijderd
From the top:
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
Dit is erg overdreven maar werkt altijd....
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
Hehe, format je je pc na elke probleempje met een spel ofzo?Op donderdag 13 december 2001 13:47 schreef 100xnixxan het volgende:
From the top:
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
Signature?
haha ja... ik heb mijnes al een anderhalf jaar niet geformateerd, trouwens nooit een driver probleem gehad. had laatst ook zo'n probleem dat een bepaalde res. niet kon, was dus ook de refresh rate, errug flauw alles strepen en dan zwart, kijk er maar ff naar (ook op een gf.2 mx200)
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Heb je wel een monitor driver installed? Als je standaard die PnP driver gebruikt kan je monitor nog wel eens op zon gare stand komen. Das dus t eerste waar je naar moet kijken.
Als je een goede driver hebt installed heb je iig het probleem niet meer dat je monitor de refreshrates niet aan kan, als je nml voor de eerste keer weer naar een resolutie switched na een driver update, zet hij ze vaak op optimaal, en dan moet je wel een HELE goede monitor hebben wil je de maximale refreshrates van je Geforce aankunnen
.
Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik niet naar 1024 kon met mn geforce, terwijl ik tog alles installed had (monnie drivers, vid kaart drivers) dit bleek een Bug te zijn in een van de detonators. Update deze even naar de nieuwste.
Probeer t zou ik zeggen
.
[edit: dat je desktop wel 1024 aankan, kan liggen dat je het spel in 16 bits draait en je desktop in 32, of andersom. Beide gebruiken nml een andere refreshrate]
Als je een goede driver hebt installed heb je iig het probleem niet meer dat je monitor de refreshrates niet aan kan, als je nml voor de eerste keer weer naar een resolutie switched na een driver update, zet hij ze vaak op optimaal, en dan moet je wel een HELE goede monitor hebben wil je de maximale refreshrates van je Geforce aankunnen
Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik niet naar 1024 kon met mn geforce, terwijl ik tog alles installed had (monnie drivers, vid kaart drivers) dit bleek een Bug te zijn in een van de detonators. Update deze even naar de nieuwste.
Probeer t zou ik zeggen
[edit: dat je desktop wel 1024 aankan, kan liggen dat je het spel in 16 bits draait en je desktop in 32, of andersom. Beide gebruiken nml een andere refreshrate]
Ik zeg dat je refresh rate te hoog staat bij je spellen.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Op het fdisk-en en formatteren na is alles afgelopen week gebeurt, in heb de via4in1 .36, directx8.1(a??), laatste geluidsdrivers, maar van de officiele nvidia drivers loop ik een versie of 4 achter (ik draai 21.nogwat) omdat bij de laaste release (23.11, ofzo) niet stond aangegeven of die wel met een Ti200 werken, vandaar!Op donderdag 13 december 2001 13:47 schreef 100xnixxan het volgende:
From the top:
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
Nou lekker drastisch ben jij.Op donderdag 13 december 2001 13:47 schreef 100xnixxan het volgende:
From the top:
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
Dat zou ik toch echt pas doen als 't echt helemaal niet meer anders wil.
Naar een oplossing zoeken wil ook weleens helpen ipv direct fdisk er overheen knallen.
Beetje lui ofzo?
Maar goed tis al een paar keer gezegd, maar ik denk ook dat 't aan de refreshrate ligt
Verwijderd
Je kan de 23.11 drivers er gewoon overheen gooien.. Die werken ongeveer op alle nvidia based kaarten.. Ik heb hem ook me andere pc staan met een TNT2 32mb.
U bent zeker een MCSE'er?Op donderdag 13 december 2001 13:47 schreef 100xnixxan het volgende:
From the top:
Fdisk
Format
install OS
Via4in1
NVID detonators
geluidskaart drivers
directx 8.1
spelletje proberen....
nvidia refresh rate fix.exe?
ff serieus, het bestaat en is bij mij vaak nodig
erm, een link misschien.....ik ben nogal lui, begrijp jeOp donderdag 13 december 2001 18:35 schreef richardkraal het volgende:
nvidia refresh rate fix.exe?
Pagina: 1