Toon posts:

Welk moederbord en welk videokaart is het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 500,- uitgeven voor een videokaart en voor moederbord 400,-.
kunnen jullie me adviseren welke het beste is?
Alvast bedankt.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

hier is een speciaal topic voor |:(

• Leon_The_Pro
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08-2023
Dat ligt er helemaal aan wat je met je (toekomstige) pc wilt doen. Heb je al een bestaande pc die je wilt upgraden en zo ja wat voor één? Dus wat voor processor en wat voor voeding en dergelijke. Of wil je juist een solide basis voor een compleet nieuw systeem?
Met andere woorden; Probeer wat meer info te geven over wat je ermee wilt gaan doen en wat je al in huis hebt aan componenten want van een moederbord en een videokaart alleen kun je nog geen systeem bouwen.
Daarna kunnen we waarschijnlijk proberen een nuttig advies te geven, maar hou er wel rekening mee dat je een hoop verschillende meningen kan krijgen.

"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik zou voor een ECS K7S5A, lekker goedkoop (179,-)en stabiel :)

En dan een GF3 erin gooien :)

webOS all the way!

Verwijderd

Hallo newbee gefeliciteerd met je eerst post, ik stel voor dat je de FAQ is even grondig doorleest en de fantatische search gebruikt. Dan kom je er ws. vanzelf wel achter dat je eerste post niet echt op prijs zal worden gesteld door GoT'ers MVG

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Hiervoor is GoT dus echt niet bedoeld. Zoek eerst zelf eens wat dingen uit voordat je met een gemakszuchtige vraag komt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.