Virussen? Scan ze hier!
Op het forum gaan de cookies fout door een bugje in ubb (zie: millennium bugje in ubb)
Inderdaad, dat klinkt als het probleem dat ik heb. Weet ik in ieder geval dat het niet bij mij lokaal is... hoop dat Femme het snel heeft gefixt
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dit heb ik hier ook al eerder geschreven (Geen antwoord). Ik heb het niet bij het Forum (Werkt goed) maar bij Tweakers.net
Volgens mijn browser is elke nieuws-topic nieuw (rood), ook als ik een uur geleden nog nieuws gechecked heb.
PS. Had ik al voor de millenium-wisseling, dus daar heeft het vlgns mij niets mee te maken.
Volgens mijn browser is elke nieuws-topic nieuw (rood), ook als ik een uur geleden nog nieuws gechecked heb.
PS. Had ik al voor de millenium-wisseling, dus daar heeft het vlgns mij niets mee te maken.
Dit is idd wel irritant. In welke UBB scrip kan ik die fout petsen?
Bij mij gaat op tweakers.net alles wel goed.
Wat het forum betreft, weet ik niet precies waar in UBB je het moet zoeken.
Het gaat iig om de javascript code bovenin de pagina's van de forumlijst en topiclijsten waar de expireDate van de cookies wordt ingesteld.
Wat het forum betreft, weet ik niet precies waar in UBB je het moet zoeken.
Het gaat iig om de javascript code bovenin de pagina's van de forumlijst en topiclijsten waar de expireDate van de cookies wordt ingesteld.
Op het HWF heb ik het in deze files aangepast:
- Ultimate.cgi
- postings.cgi
- forumdisplay.cgi
- forums.cgi
Dat was het wel dacht ik...
- Ultimate.cgi
- postings.cgi
- forumdisplay.cgi
- forums.cgi
Dat was het wel dacht ik...
Doen ze het bij jullie al? Bij mij in ieder geval nog niet. Alleen als ik reload. dan is alles gewoon geel.
Ik heb de cookiecode aangepost, het lijkt te werken.
Inderdaad, ik heb weer gekleurde mapjes en lampjes
Pagina: 1