Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Als ik jou was zou ik eens op internet zoeken. Er zijn een hoop onzettend goeie papers geschreven over Linux in bedrijfsomgevingen.
Dus, klim in je browser en ga zoeken. Nieuwssites hebben vaak van dit soort papers staan. (ik denk nu slashdot, wired en linuxtoday).
Dus, klim in je browser en ga zoeken. Nieuwssites hebben vaak van dit soort papers staan. (ik denk nu slashdot, wired en linuxtoday).
het hoeft niet beter te zijn dan een ander systeemOp donderdag 13 december 2001 13:20 schreef janjanjansen het volgende:
Beter is dan wat ?
ik moet gewoon mijn bedrijf overtuigen zodat ze erop overstappen.
maar als je een systeem wilt hebben:
windows 2000
[topic=212069/1/100]
Tja het gaat meer over het feit dat linux veilig is enzo.
Maar hier is dus iemand die ook zijn baas duidelijk wilde maken dat linux veiliger, beter, goedkoper is enzo
Staan redelijk wat argumenten in
Maar hier is dus iemand die ook zijn baas duidelijk wilde maken dat linux veiliger, beter, goedkoper is enzo
hier heb ik tenminste wat aanOp donderdag 13 december 2001 13:26 schreef Sorcerer@ het volgende:
[topic=212069/1/100]
maar is veiligheid het enige dat beter is aan Linux?
ik bedoel: het is natuurlijk het belangrijkste maar je kunt in Windows 2000 met goed virusscanner enzo het ook allemaal redelijk veilig maken
Verwijderd
Wil je dat voor server of voor desktop toepassingen of beide? Je kunt eens gaan rondneuzen bij bijvoorbeeld RedHat op www.redhat.com, www.newsforge.com , www.linuxtoday.com . Zul je zat artikelen tegenkomen die over Linux in bedrijfsmatige toepassingen gaan.
Verwijderd
komaki: een beetje zelfinitiatief kan absoluut geen kwaad.
Zoek eerst eens zelf wat dingetje op die voor of tegen Linux spreken. Internet staat er letterlijk vol mee.
Het is niet de bedoeling dat wij dat bedrijf voor jou overtuigen he
Als je specifieke vragen hebt, stel ze dan gerust hier in NOS, maar doe enig vooronderzoek (en laat dus ook merken wat je al gedaan hebt aan vooronderzoek).
( [topic=319439] )
Succes
Zoek eerst eens zelf wat dingetje op die voor of tegen Linux spreken. Internet staat er letterlijk vol mee.
Het is niet de bedoeling dat wij dat bedrijf voor jou overtuigen he
Als je specifieke vragen hebt, stel ze dan gerust hier in NOS, maar doe enig vooronderzoek (en laat dus ook merken wat je al gedaan hebt aan vooronderzoek).
( [topic=319439] )
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()