Groote bin/que

Pagina: 1
Acties:

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Weet iemand of een 759 mb bin file op een 700 mb cd past? Ik weet wel dat ze 'kleiner worden' als je ze op cd zet, maar niet hoeveel, iemand die dat wel weet?

edit:
Ik zie dat ik wel heel slecht in nederlands ben groote moet zijn grootte in de de topictitel

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

En het moet eigenlijk ook cue zijn in de topictitel, maar goed.

Ik zou als ik jou was even met Isobuster uitzoeken hoe groot ie is, of makkelijker nog, probeer het gewoon en je brandprogramma geeft vanzelf wel een melding als het ev. niet past..

Wees consequent, maar niet altijd

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
lol, ik zie het nu ook ja, we zullen maar zeggen dat het nog vroeg is, ik zal het eens uitproberen. Thnx.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• r.e.n
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je de cuesheet openent in cdrwin geeftie de "Disc Running Time" weer. Je kan het ook met iso tools zien als CDMage.

Verwijderd

Ahum...

Ligt eraan hoeveel minuten de bin file "groot" is. Als hij kleiner is dan 80 min, dan past het wel gewoon...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
kan prima, als het bv een VCD is.

gewoon zoals genoemd inladen in een proggie (cdrwin ofzo), en op disctime checken...

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens mij moet dat gewoon kunnen ....
Ik gebruik fireburner die pakt gewoon echt alle formaten
Als je een image in geladen hebt kan je met fireburner een complete overzicht op vragen over de image

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

met Nero zegt ie vanzelf dat je een grotere cd nodig hebt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1