Hoi, heb al zitten zoeken maar kan niets vinden.
Hoe speel ik Quake 1 over het internet? Wat vul ik in bij 'search for games at:'??
danku
Hoe speel ik Quake 1 over het internet? Wat vul ik in bij 'search for games at:'??
danku
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
G******DV****R. Het is TEAM FORTRESS.Op vrijdag 14 december 2001 08:44 schreef AxzZzel het volgende:
Precies, download Quakeworld van www.planetquake.com en download ook gelijk] TFC. Das veel leuker dan de normale Quake1. Ik speel vaak op quake.prozac.net , zie ik je misschien daar nog wel een keer.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Verwijderd
Lijkt wel op mijn Half-life directory nuOp vrijdag 14 december 2001 11:22 schreef marshallq het volgende:
Mijn quakedir was 2 gig op een gegeven moment
Team fortress of gewoon kale deathmatch. Of NQ CTF ?Op vrijdag 14 december 2001 11:00 schreef Stoomboot het volgende:
Wauw er zijn nog mensen die Quake 1 spelen, stoer! ik dacht dat ik zo ongeveer de enige was
Verwijderd
Q3 is best goed, maar de gameplay van qw zal nooit meer overtroffen worden... Misschien hopenlijk door doom 3...Op vrijdag 14 december 2001 11:56 schreef Shifty_Shellshock het volgende:
Hmm ik dacht dat de meeste mensen al wel overgestapt waren naar Quake3 of naar CS.
WOUW.Op vrijdag 14 december 2001 08:58 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
G******DV****R. Het is TEAM FORTRESS.
TFC IS VOOR MIETJES. (team fortress classic).
🌞🍃
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Verwijderd
IK vind oude topics omhog halen helemaal niet erg.Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Smokehead het volgende:
Loopt die klote topic nou nog ?
ik vraag me weleens af waarom er toch nog van die mensen zijn die als maar ouwe koeie uit de sloot halen,
is je systeempje soms verouderd of wat !
Ga bloos R2CW spellen dat is vele malen vetter dan q1
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Smokehead het volgende:
ik vraag me weleens af waarom er toch nog van die mensen zijn die als maar ouwe koeie uit de sloot halen,
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Pardon? Er gaat niet helemaal niets boven qw anders. Pure fragfest en test of skill.. qw 1-1 is de ultieme strijd...Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Smokehead het volgende:
idd...Op vrijdag 14 december 2001 17:11 schreef RedruM het volgende:
QuakeWorld = HARDCORE
al die nieuwe zooi sucks
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens. Veel mensen gaan alleen maar voor de graphics en niet voor het spel zelf.Op maandag 17 december 2001 18:49 schreef zanac het volgende:
Mensen die replyen met dat je beter wolf of q3 ofzo kan gaan spelen omdat dat veel nieuwer (en dus vetter) zou zijn die snappen gewoon dat "gevoel" niet dat ik (en anderen ook, weet ik zeker) krijgen bij het spelen van q1.
Het gaat om de GAMEPLAY, niet om de graphics ofzo hoor..
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq