.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Draadloos netwerk standaard, voor draadloze netwerkkaarten. Ook wel 811.2b genoemd of is dat fout?
802.11b 
Snelheid is 11Mbit, frequentieband om en nabij 2.4 Gigahertz.
Verbinding kan zowel peer-to-peer (ene netwerkkaart met de andere) als via een Access Point (een soort draadloze hub) tot stand worden gebracht. Vooralsnog vrij duur
Snelheid is 11Mbit, frequentieband om en nabij 2.4 Gigahertz.
Verbinding kan zowel peer-to-peer (ene netwerkkaart met de andere) als via een Access Point (een soort draadloze hub) tot stand worden gebracht. Vooralsnog vrij duur
Op de Toshiba site staat toch info, moest ook wel. Het is ook Bluetooth compatible, is wel mooi, kun je met Ericsson T39 bluetooth internetten... 
Als je met een Libertel 240 abo zou internetten via een laptop, gaat dat dan van je belminuten af? Dus geen extra kosten hopelijk.
Als je met een Libertel 240 abo zou internetten via een laptop, gaat dat dan van je belminuten af? Dus geen extra kosten hopelijk.
Verwijderd
ja moet je inbellen bij zon ofzo, gaat gewoon via je belbundel
vriend van me haalt zo iedere dag op school zn meel en de T.net nieuws op op zn palm
Verwijderd
Je kan naar wifi zoeken op www.howstuffworks.com prachtige site.. staat ook uitleg over heel veel andere onderwerpen!
Zo das beters...Op donderdag 13 december 2001 15:37 schreef Tweak-Metallica het volgende:
ja moet je inbellen bij zon ofzo, gaat gewoon via je belbundelvriend van me haalt zo iedere dag op school zn meel en de T.net nieuws op op zn palm
DATAverkeer valt bij libertel NIET in de belbundel en kost je dus gewoon ik dacht 55ct per minuut. (bij libtel 500 in ieder geval)
Ik heb op mijn factuur altijd een apart kopje dataverbinding staan en dat is meestal een paar tientjes zeg maar. Dus valt ABSOLUUT niet onder belbundel bij Libtel
Ik heb op mijn factuur altijd een apart kopje dataverbinding staan en dat is meestal een paar tientjes zeg maar. Dus valt ABSOLUUT niet onder belbundel bij Libtel
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Zo, thanx... Weten we dat ook weer. Dan zal het bij 240 wel duurder zijn, 75 cpm ofzo zeker.Op donderdag 13 december 2001 17:39 schreef intert0y het volgende:
DATAverkeer valt bij libertel NIET in de belbundel en kost je dus gewoon ik dacht 55ct per minuut. (bij libtel 500 in ieder geval)
Pagina: 1