Ja sorry hoor zultan, maar je vraagt hier aan de users of je dat systeem moet kopen. Ze zeggen ALLEMAAL, dus zonder uitzondering, unaniem, eensgezind... allemaal dat je dat systeem niet moet kopen. Vervolgens kom je zelf met argumenten om dat wel te doen. Ze weerleggen al die argumenten en zijn _zelfs_ nog zo aardig om je een paar alternatieven uit de V&A te laten zien. Die wijs je af op grond van de CDROM speler. Als _iets_ niet belangrijk is aan de snelheid van spelletjes en internet is het je CDROM speler wel
Blijkbaar weet je nog weinig tot niets van computers, dat is opzich niet erg, maar neem dan aub eens wat aan van anderen die er wel verstand van hebben. Je hebt een P2-400 aangeboden gekregen voor 750,- en dan kraak je een duron 950 af op grond van de CDROM speler die je met 32x te langzaam vindt. Daar ergeren computerkenners zich inderdaad aan, aangezien dat niks met de snelheid te maken heeft.
Het was gewoon een slechte deal, geloof ons nou maar. Je hebt het systeem inmiddels gekocht, maar ik kan me de ergernis van users goed voorstellen als jij iets vraagt en vervolgens lekker eigenwijs tegen IEDER argument in dat systeem toch koopt. Dan bekruipt mij het gevoel "waarom doe ik in hemelsnaam moeite voor die gozer???". Snap je?
Nogmaals: ik wil je niet afzeiken voor je computerkennis, maar als je niks aanneemt van anderen, leer je hier nooit iets.