Reviews van meer dan één pagina

Pagina: 1
Acties:

• Boe
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10-2025
Op tweakers.net worden de revieuws vaak over 5 pagina's verspreid, maar wat is nou eigenlijk het nut hiervan?

Zelf vind ik het vrij irritant, het lezen van zo'n pagina kost met m'n casema-abo minder tijd dan het laden van de pagina.
Ik zou dus vriendelijk willen vragen de hele review op één pagina te zetten dan hoeft ie maar een keer lang te laden, en dan ga ik ondertussen gewoon even koffie drinken ofzo.

Bvd

;) Martijn

Verwijderd

omdat dan het aantal bannerviews omhoog gaan natuurlijk

dus ik zeg @guard!

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Rot op Alpha. You suck.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vind dat een review van meer dan 1 pagina eigenlijk wel fijn leest (mits goed ingedeeld), ik wacht liever 5 keer kort, dan 1 keer lang. Verder wordt dat in het algemeen overal op internet gedaan.

Het enige is, dat ik af en toe vind dat de verschillende stukjes wel iets langer mogen.

BTW Casema-abo, is dat kabel, zo ja, dan moet je niet zeuren, want dan betaal je toch niet per minuut.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Evert, als je alles in een keer achter elkaar krijgt kun je al beginnen met lezen voordat alles erop staat natuurlijk. Ik ben het wel met Boe eens, maar niet om de tijd die het kost om te laden want dat lijkt me onzin (die paar letters kosten nix aan kbŽs, en de plaatjes haalt ie uit je cache en terwijl je leest worden de andere plaatjes geladen niet echt een probleem denk ik).
Wat ik vaak doe is een lange review of wat voor verhaal dan ook gewoon opslaan om hem offline te lezen (ikke modem :().
Ik ben het dus met Boe eens omdat ik dan in een keer het hele verhaal zou kunnen opslaan, ipv klik wachten opslaan, klik wachten opslaan, klik wachten opslaan, klik wachten opslaan, enz enz.

Alleen, Rick: Deze keer (waarschijnlijk de eerste en de laatste) ben ik het wel een beetje met alpha eens. Ik had er zo nog niet over nagedacht, en het is best logisch, aangezien webads per view en niet per klik betaalt. Ik zou het femme ook bepaald niet kwalijk nemen, want ik zou hetzelfde doen.
Het is aan de andere kant ook weer zo dan volgens veel mensen (dat lees ik vaak) de meeste mensen liever klikken dan scrollen. Alleen voor mij geldt dit niet dus. :)

ps: Ik zou een postje van femme hier wel warderen, als je dit toch leest... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

RubZie: Alpha heeft heel fijn zijn post ge-edit.
Pagina: 1