philips idd goeie webcams, maar ze zuigen enigszins in support. Met bijna al hun hardware trouwens. Misschien wordt het beter sinds ze hun site hebben aangepast, maar voor hardware die meer dan een paar maanden oud is, is geen software meer te vinden. (mijn PCA645VC heeft bv alleen programma's om er wat mee te doen die werken onder win98. Nou heb ik intussen wel een aardige hoeveelheid progjes gevonden die hetzelfde doen, maar het principe blijft).
Hardwarematig verder niets dan lof over hun webcams. Goede kwaliteit en scherpte, zelfs bij de goedkopere types.
Logitech heeft ook wel goede webcams, maar die in de lagere prijsklasse (ik weet niet hoeveel jij er voor over hebt) zijn kwalikatief een stuk minder goed dan een gelijkgeprijsde philips. Voor de meer geavanceerde modellen stijgen ze er wel weer bovenuit heb ik begrepen (geen ervaring mee). Voor een vergelijkingstest: Voor de nieuwere modellen kun je bij philips onderling vergelijken, maar over verschillende merken een onafhankelijke test.. geen idee.
Localhost is where the heart is