Stel dat je een of andere model hebt gemaakt, en daar een view over. Dan maakt je dus 2 packages, model en view. Maar als je ook een aantal objecten hebt die de model kunnen vullen, maar zelf geen info bevatten, dan zijn het geen model objecten. Wat is de standaard package naam voor dit soort objecten? (allerlei vormen van hulp objecten) (en dan bedoel ik niet dat jullie iets moeten verzinnen want dat kan ik zelf ook nog wel
)
nee. want dan zou ik hem wel controller noemen. Het gaat om allerlei hulp objecten voor de model zoals bv het vullen van de model en bv allerlei xml functionaliteit.
De standaarden die je hier presenteert zijn sowieso nieuw voor me
. Zelf stop ik al mijn domein-object interfaces in een package domain. Als wat een model is, of daar direct mee te maken heeft stop ik in model.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
ik heb niet een algemene model package en een algemene view package waar ik alle models en views in plaats
dan wordt het helemaal onoverzichtelijk. Ik deel dus alles per onderdeel in, bv voor persoon:
com.jph.persoon.model
com.jph.persoon.view
maar waar plaats je de utilities?
com.jph.persoon.utilities???
com.jph.persoon.model
com.jph.persoon.view
maar waar plaats je de utilities?
com.jph.persoon.utilities???
Pagina: 1