Images weg op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sinds een paar dagen zijn alle plaatjes binnen de nieuwspostings weg op t.net. Ik heb hier zowel met IE4 als Netscape 4.7 last van. Enig idee hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Femme heeft een anti-leech script voor pics erop gegooid. Dat script tjek de referer (in welke page wordt het plaatje geladen) en als die ok is krijg je 't plaatje te zien.

Misschien klopt jou referer niet omdat je security progs als @Guard ofzo hebt geinstalleerd die ervoor zorgen dat IE/NS geen referer meestuurd met als gevolg dat je dus geen plaatje te zien krijgt. Dit zou de oorzaak kunnen zijn... Je zou kunnen proberen de anti-referer functie in bv. @guard uit te schakelen.

• DaNose
  • Niet online
Ik weet nou in ieder geval waardoor het zou kunnen komen, alleen heb ik helemaal geen security proggies draaien.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Arjen heeft gelijk. Als je (zoals bij mij) LockDown 2000 draait heb je geen pics meer.
Waarom het bij jouw niet werkt snap ik dus niet Neus. Heb je security in je browser soms erg hoog staan??? Zou niet uit moeten maken maar je weet het nooit.