Toon posts:

[Windows Operating Systems] opsplitsen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om dat er nu steeds sneller steeds meer WOS komen dacht ik eraan om dit forum te splitsen in:
- Win ME;98;95
- Win NT;2k;XP
- Oudere Win OS

Omdat WOS soms erg vol staat met de vele vragen over het meest gebruikte OS en meest instabiele OS dat er is. :) :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Is al vaker voorgesteld, kzal Buzzman ff roepen :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De volgende keer niet zo schreeuwen havana ;)

Maar dit is idd al eerder voorgesteld en het lijkt mij niet verstandig om het te doen. Omdat je dan met het probleem zit dat als je een algemene vraag hebt, je niet weet waar je het moet plaatsen. En ik zie ook niet echt een probleem op het moment, het gaat toch goed zo? :)

Veel windows versies hebben met elkaar temaken namelijk. Vaak zijn er problemen met combinaties van windows (in bijvoorbeeld een netwerk). Waar ga je die plaatsen?

Ook het win95 / 98 / me forum zal op den duur doodbloeden omdat de 2 windows lijnen zijn samengevoegd tot winxp.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
bovendien is XP gewoon een rage :P

DIT IS MIJN WEBSITE

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 13 december 2001 12:02 schreef havana het volgende:
bovendien is XP gewoon een rage :P
Mjah, op zich wel, maar er zullen wel veel vragen over blijven omdat mensen nu eenmaal overgestapt zijn.. Totdat het volgende OS weer komt..

Overigens lijkt het me geen goed idee om te gaan opsplitsen.. Dan zou je bijna elk forum-gedeelte weer kunnen opsplitsen.
En ik denk dat het nog steeds allemaal prima past binnen WOS..

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

* jelmervos is ook tegen opsplisten.

Het is zo wel goed, alles overzichtelijk en het scheelt weer klikken. Je moet niet te veel opsplitsen, wordt het te druk en verwarrend van.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Zolang de topictitels duidelijk zijn (zoals bv [win98] dfgkdfg, of [win2000] fkdjgdfjg) vindt ik dat WOS best duidelijk blijft, dus niet splitsen die hap. :) (misschien alleen wat strenger modden op de topictitels ;) )

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Er zijn al meedere malen voorstellen geweest tot splitsen, en ik ben blij dat dit dus niet gebeurt. Redenen staan hierboven :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1