Toon posts:

Vraag aan Femme...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Femme, waar heb jij het Tweakers.net domein geregistreerd? Rechtstreeks bij InterNIC? Hoe betaal je de kosten, met een creditcard?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Domein werd geregistreerd via Pair, bij account upgrade voor Tweakers.net. Daarna heb ik de DNS records voor het domein aangepast toen we naar de eigen server bij Rackspace gingen.

Betaling gaat per credit card.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je reactie :)...

Verwijderd

Maar hoe heb je dat gamer.nl domain dan geregeld?
Het kan toch niet bij pair vandaan komen want die kunnen geen *.nl domainen afgeven toch?

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

En voor een NL domeinnaam moet je een KVK inschrijf nummer hebben en dus bedrijf zijn?

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Volgens mij niet, ik kan toch ook mijn eigen naam registreren??? Toch???

Bas

Tjielp... een vogel.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Een NL domeinnaam aanvraag moet altijd een KVK inschrijfnummer bij zitten. Bij Internic (.com, .net, .org) hoeft dat niet. Ze zijn bij IDNL wel met iets bezig dat binnekort ook particulieren een domeinnaam kunnen registreren, maar dan komt er iets bij te staan waardoor je kan zien dat het een domeinnaam is die van een particulier is (ik weet alleen ff niet meer wat dat nou was).

mzzl
Yoda

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Bij prive komt er dan priv001 bij te staan of iets an die strekking.

Dus zoiets -www.Flagg.priv001.nl-

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Gamer.nl domein is niet van mij.

Voor .nl heb je idd een KvK inschrijving nodig. Webmagix.nl heb ik geregistreerd bij Bevelander.nl. Tegenwoordig kun je via Registratie.net domeinen registreren. Zou doen alleen DNS zodat je je site zelf in het buitenland kunt draaien. Eventueel kun je dan ook helemaal zelf DNS voor je eigen domein draaien.
Pagina: 1