Grafische apps forum???

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey Adjes,

jah, ik weet het....eik mag ik hier misschien niet over zeuren (en het is waarschijnlijk al tig keer voor mij gedaan), maar toch.

Is het niet mogelijk om een forum te starten met onderwerpen over grafische apps, zoals bijvoorbeeld AutoCAD, 3d Studio MAX, Photshop, Illustrator, Corel Draw etc...

Zelf zou ik het heel leuk vinden om hier met anderen over te ouwehoeren en mijn vragen hier te kunnen droppen.

In afw8ing van een reactie wens ik jullie allemaal heel Fijne Kerstdagen!!!

Dex (a.k.a. Joris)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Femme
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Is hier ook werkelijk behoefte aan? (meer dan 1 persoon die zo'n forum wil)?

Verwijderd

Om eerlijk te zijn: daar heb ik ook wel oren naar!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil het forum in principe opdelen in meer categoriën. Niet teveel, want dan wordt het te onverzichtelijk, maar op dit moment is het in general chat, hardware, software enz. wel erg druk.

General Chat zou op zich ook wel onverderveeld mogen worden in.

- General chat
+ Algemeen (?..)
+ Actualiteit & media
+ Dutch Power Cows RC5

- Hardware
+ Algemeen
+ Processors, mobo's & Overclocking
+ Videokaarten
+ Netwerk

- Software
+ Algemeen
+ Operating systems
+ Games
+ ....

- [creatieve ...naam?]
+ Website devopment
+ Programming
+ Design

- GoT stuff
+ Lieve Adjes
+ Moderator forum

De categorie code had ik geloof uit UBB gesloopt, dus dit gaat niet zo mooi werken.

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Als er maar niet teveel categorien komen zoals bij C!T.. dat is pas erg ..

Verwijderd

Het is maar wat je gewend ben.
C!T vind ik juist overzichtelijk.
Het is beter dat je het iets uit elkaar rekt dat weet iedereen in welke vakje hij/zij moet zijn.

Goed plan. ;)

• Duffels
  • Laatst online: 15-04-2019
Ja, goed idee.
Ik zou ook wel z'on forum willen. :)

Arthur

• Pathfinder
  • Laatst online: 13:14

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik steun het ook voor de volle 100% :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Ook ik ben voor een onderverdeling van de huidige forums. Alleen zoals eerder gezegd: het aantal forums op C!T is wel erg extreem.

Gr. Ron

p.s.
vooral een 'Programming' forum lijkt mij wel wat, voor alle Tweakers die wel eens programmeren.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil het wel eens proberen als ik tijd heb. UBB wil alleen nog wel eens gaar gaan doen als je met diretories gaan schuiven.

• Tom
  • Niet online

Tom

Mwaa er mag best wat verdeeld worden, maar aub niet teveel, zoals het hieronder staat (lijstje van femme) lijkt MIJ errug veel...

Verwijderd

Forum Graphic tools en dev.

GRAAG!!!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Nou...bedankt allemaal voor de enthousiaste replies. Hopelijk gaat het door!

Dex (a.k.a. Joris)

BTW: ik wil hierbij wel voluteren voor moderator van een eventueel nieuw op te richten Graphic forum (weet niet of het nodig is, maar ik ben beschikbaar)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Ik stem VOOR :)

• Kees
  • Laatst online: 14:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ook ik ben voor, maar niet in zoveel sub-classes opdelen aub, 2 paar 'hoofd'-class lijkt mij meer dan genoeg,

Kees

p.s.
creatieve naam = programming, alles daar heeft met programeren te maken ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hmm....lijkt me dat er twee nieuwe forums moeten komen: -Programming en -Grafisch.

Programming zal mijn broer ook leuk vinden :)

Dex

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-02 15:03
helemaal VOOR! zou precies het tegengewicht bieden wat ik zoek. 'k ben nie zo'n gamer. alleen patience op NT ...

Verwijderd

Ja een programmeren forum lijkt mij ook wel kewl. Misschien ook nog een idee om een speciaal linux forum te maken, gezien het aantal posts over linux in software.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

yep, strak plan :)

www.jurgroessen.nl

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Een Linux forum is reeds opgezet en te vinden op: http://HWF.Tweakers.NET /

Ook is daar een Windows 2000 forum te vinden.

Greetz

Dex (a.k.a. Joris)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Meer opdeling ist goet jah. Maar wat femme voorstelt vind ik net te veel. Ik vind t lekker als je gewoon een hele lijst met topics kunt afstruinen en alleen eruit pikken (= open in new window doen, verder surfen en wachten tot ie geladen is en dan weer sluiten enz enz) wat interesting lijkt.
Maybe is het koel om een optio in te bouwen (ze kunnen zo veel met poeters tegenwoordig) waarbij je elk "hoofdforum" als een lange lijst kan zien ofzo. Bij c!t is het zekers te veel, maar daar kom ik al niet meer :) Bij anand hebben ze een vrij lange lijst maar das eigenlijk wel nodig. Femme moet daar maar eens goed naar kijken (doet ie al gok ik, maar goed...), want t.n is behoorlijk de NL anandtech aan't zijn. Alleen dan iets kleiner. En ziet: t.n en GoT dus worden bigger en BIGGER enz. Dus waar wil je heen is dan de vraag.

Helaas wil ik (en wie niet vroeger was alles beter) liever terug ipv heen. Naar de tijd dat je binnen een kwartiertje de topics had gezien die je wilde zien... Maar zo werkt het natuurlijk niet :O.
Dus het blijft gokken pappen en nathouden en uiteindelijk maar wat doen en er dan toch veel kritiek op krijgen enz enz maar je moet toch wat.

Concluderend: Tja... We wachten maar af. Misschien idtje om een enquete (voor verstokte cyberjunks: een grote poll) te houden, maybe via meel maar das misschien te agressief. En dan maar vragen aan iedereen en dat effe ekker laten verwerken en dan maar zien wat t publiek wilt. Maar wiens mening telt nou zwaarder (newbij, bok, admin, modereetr, fempie...) he???
Maar ik wil wel effe kwijt: Tweakers en alles eromheen gaat (nu al een tijdje) big changes door (maken). Groeistuipen zeg maar. Het loopt een beetje uit de hand die knutselsite van je, Femme! ;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik vind bovenstaande onderverdeling van het forum wel okay eigenlijk :). In ieder geval beter en overzichtelijker als nu. Van mij mag het zo worden ingedeeld dus :)
Pagina: 1