photoplay

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
naar aanleiding van dit topic [topic=224795/1/25]
ben ik opzoek naar spellen voor op de pc, die uit de photoplay komen (die bak bij de frietboer)

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Wist je trouwens dat die photoplay apparaten op een Pentium 200 processor draaien, met een eigen besturingssysteem?

In het windows Entertainment Pack van tig jaar geleden zitten een hoop spelletjes die ook op de photoplay apparaten voorkomen.

Verwijderd

Het leuke van photoplay is de touch screen is niet te vervangen op de PC :'(

Find It rulezzz *D

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 13 december 2001 12:19 schreef DPC-Postman het volgende:
Wist je trouwens dat die photoplay apparaten op een Pentium 200 processor draaien, met een eigen besturingssysteem?

In het windows Entertainment Pack van tig jaar geleden zitten een hoop spelletjes die ook op de photoplay apparaten voorkomen.
Vorige keer was het nog een 486? :?

Er zijn al een heleboel topics over geweest.

Verwijderd

je kunt dat ding op een of andere manier ook van slag laten raken..

je moet dan op het blauwe logo'tje waar photoplay in staat gaan tikken met je vingers en dan komt er een soort calculator tevoorschijn en als je daar de goede code intoetst dan...

dat weet ik nog niet....

maar het is echt waar, dus als iemand hier meer van weet..

kunnen we voortaan misschien gratis fotoplayen :)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op donderdag 13 december 2001 13:10 schreef MieS het volgende:
je kunt dat ding op een of andere manier ook van slag laten raken..

je moet dan op het blauwe logo'tje waar photoplay in staat gaan tikken met je vingers en dan komt er een soort calculator tevoorschijn en als je daar de goede code intoetst dan...

dat weet ik nog niet....

maar het is echt waar, dus als iemand hier meer van weet..

kunnen we voortaan misschien gratis fotoplayen :)
als je die code weet kan je highscores aanpassen, gratis spelen en nog veel meer....
die code is alleen wel per zaak anders :(

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Updaten die dingen zich zelf via een telefoonlijn ofzo? Want volgens mij heb ik dat es gezien.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nee de monteur komt en die zet er nieuwe spelletjes op

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Hoe lang blijven die high scores eigenlijk in die kasten staan? want ik kom daar iedere keer een hele zak guldens in gooien bij de frietboer, en als ik dan de volgende keer kom zijn al mijn high scores er uit :(

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Op donderdag 13 december 2001 14:18 schreef The_Operative het volgende:

[..]

als je die code weet kan je highscores aanpassen, gratis spelen en nog veel meer....
die code is alleen wel per zaak anders :(
Bullshit!

Als je die mini setup code hebt kan je alleen highscores wissen, advertenties toevoegen/veranderen en het scherm kalibreren.

Als je gratis spellen etc. wil moet je bij het rode knopje zien te komen, wat midden onder het scherm zit (onder het plastic dus).

Dat ie per zaak anders is, is inderdaad zo. Toen ze bij m'n pa de nieuwe update kwamen installeren stond ik erbij en vroeg ie of ik een code wilde verzinnen voor de mini setup. Die code boeit verder ook niet zo veel.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:23

Masselink

Voor de dorst

om de scores te kunnen wissen moet je op dat logo drukken maar wel op de manier van links-rechts-links-rechts. En redelijk snel. Je kunt dan inderdaad nog vrij weinig doen. Scores wissen..moeilijkheidsgraad instellen. Er zit ergens ook een optie om de kosten voor een spel aan te passen. Zwikken kost bijvoorbeeld 2 gulden.

Ik ben ook op zoek naar die spelletjes.....voor naar die jeopardy (die weer uit de nieuwste update is gehaald)..

Koffie en meer...

Verwijderd

De scores blijvener echt wel een tijd in staan,

waarschijnlijk is je score te laag om in de high-score te mogen staan :P
Pagina: 1