Toon posts:

[DHTML] showModalDialog()

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik open vanuit mijn browser een popup window met showModalDialog (bewuste keuze!) ;)
Binnen de popup maak ik gebruik van een frameset.
Vervolgens wil refereren aan het window dat de showmodaldialog (met frameset) heeft geopend.

Hoe moet ik dit doen?
Code als window.top of window.parent.parent werken niet? Heeft iemand een suggestie?

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:19
Move > [forum=wg]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

window.opener

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Volgens mij kan het niet.....

Wat ik zelf gedaan heb, is het modal Window sluiten en compleet opnieuw opbouwen. Het is niet de meest efficiente methode maar ik wist niet hoe ik het anders moest oplossen.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

de handle van het window dat de pop-up opent meegeven aan de showModelDialog-method, als tweede argument (is een variant, kan dus ook een window-handle 'in').

In de pop-up is deze handle te 'bereiken' via: window.dialogArguments.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op donderdag 13 december 2001 12:39 schreef MesM het volgende:
de handle van het window dat de pop-up opent meegeven aan de showModelDialog-method, als tweede argument (is een variant, kan dus ook een window-handle 'in').

In de pop-up is deze handle te 'bereiken' via: window.dialogArguments.
Ermmm... Dit is niet wat de topicstarter bedoelt. Hij wilt de inhoud van een reeds geopende dialog window veranderen.

btw. had ik al verteld dat dialog windows erg geil zijn >:)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Pagina: 1