verbeteren/veranderen van survey suggesties?

Pagina: 1
Acties:

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Topicstarter
okay
Wie heeft er goeie ideeën wat betreft het verbeteren van de shop survey?

Er zijn hier en daar al wat ideeën naar voren gekomen, maar misschien is het handig als ze allemaal in 1 thread terechtkomen, het zou wel beter zijn als er van beide kanten suggesties komen, dus zowel van tweakers als van winkels (ik noem geen namen :) ).

Enkele ideeën die ik al opgevangen heb:

1. registreren voordat je aan survey kunt deelnemen (wordt al aan gewerkt meen ik).

2. Mening onderbouwen, niet alleen SUX of RULEZ schreeuwen.

3. Iets meer details geven, niet alleen:
"ik had een probleem, en dat hebben ze opgelost"
daar heb je niks aan ,geef ff in het kort aan wat het probleem was en hoe het opgelost is.

4. Iedere survey door admin laten goedkeuren (thx Wao) :) lijkt tijdrovend klusje dus misschien extra admin (vrijwilligers misschien?).

5. Iemand moet een bepaalde tijd geregistreerd zijn bij óf het forum óf de survey om te mogen posten, zodat diegene een beetje het reilen & zeilen van t.net doorheeft.

Nog meer ideeën annyone?

F.

ps Wil niet zeggen dat ik het er wel of niet mee eens ben, ik plant alleen ideeën neer, en laat Femme maar beslissen welke hij gaat gebruiken (of niet).

ps² als ik er meer tegenkom update ik de lijst weer.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

oke,

1. lijkt me drempel verhogend werken waardoor de inhoud bepaald gaat worden door een kleine groep, wat een vertekent beeld op kan leveren.
2. mee eens
3. ditto
4. misschien is het regelmatig nalopen van de nieuwe posts genoeg, ik weet niet hoeveel er per dag bij komen, dus hoe vaak dit zou moeten gebeuren weet ik niet..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
begint al ergens op te lijken :)

Paradigm: Shift happens.

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

approven = goedkeuren